eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częścioweCz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Płońsku w 2011 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Płońsk: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częściowe: Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Płońsku w 2011 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r
Numer ogłoszenia: 418330 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częściowe: Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Płońsku w 2011 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częściowe: Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Płońsku w 2011 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. 3.1. Przedmiotem zamówienia części I: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w Płońsku w roku 2011. 2. W zakres robót wchodzi: - zwalczanie śliskości, - odśnieżanie ulic i chodników, - wywóz błota pośniegowego i śniegu, - dyżur ludzi i sprzętu niezbędny do natychmiastowego rozpoczęcia akcji i wykonania usługi po godz. pracy, 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dobowej gotowości zimowej, niezbędnej do rozpoczęcia natychmiastowej akcji oraz prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Drogi musza być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 7 00, oraz w ciągu dnia aby gromadzący się na jezdni śnieg lub błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się po drogach. 3.2. Przedmiotem zamówienia części II: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty polegające na zimowym utrzymaniu targowisk miejskich w Płońsku w roku 2011. 2. W zakres robót wchodzi: - zwalczanie śliskości, - odśnieżanie targowisk i przyległego parkingu, - wywóz błota pośniegowego i śniegu, 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dobowej gotowości zimowej, niezbędnej do rozpoczęcia natychmiastowej akcji oraz prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem targowisk. 4. Targowiska muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 6 00 oraz w ciągu dnia, aby gromadzący się śnieg lub błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających do części I i do części II zamówienia stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających na zwiększeniu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków klimatycznych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania I części zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum: 2 samochodami wywrotkami o ładowności min. 15 t., 2 ładowarko - koparkami, 1 równiarką, 3 ciągnikami o mocy min. 60 KM wyposażonymi w pługi i rozsypywacze, 1 piaskarko-solarką o ładowności min. 5 t. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania II części zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum: 1 samochodem wywrotką o ładowności min. 15 t. 1 ładowarko - spycharką 1 równiarką 3 ciągnikami o mocy min. 95 KM wyposażonymi w pługi i rozsypywacze 4 przyczepami samowyładowczymi o ładowności min. 8t.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miejskim w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (wejście od ul. 1 Maja), Referat Zamówień Publicznych, II piętro pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.01.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częściowe: Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Płońsku w 2011 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części I: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w Płońsku w roku 2011. 2. W zakres robót wchodzi: - zwalczanie śliskości, - odśnieżanie ulic i chodników, - wywóz błota pośniegowego i śniegu, - dyżur ludzi i sprzętu niezbędny do natychmiastowego rozpoczęcia akcji i wykonania usługi po godz. pracy, 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dobowej gotowości zimowej, niezbędnej do rozpoczęcia natychmiastowej akcji oraz prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 7:00, oraz w ciągu dnia aby gromadzący się na jezdni śnieg lub błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się po drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r. zadania częściowe: Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w Płońsku w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia części II: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty polegające na zimowym utrzymaniu targowisk miejskich w Płońsku w roku 2011. 2. W zakres robót wchodzi: - zwalczanie śliskości, - odśnieżanie targowisk i przyległego parkingu, - wywóz błota pośniegowego i śniegu, 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dobowej gotowości zimowej, niezbędnej do rozpoczęcia natychmiastowej akcji oraz prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem targowisk. 4. Targowiska muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 6:00 oraz w ciągu dnia, aby gromadzący się śnieg lub błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.