To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Kłaj: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szarów - etap II
Numer ogłoszenia: 418498 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337896 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Kłaj 652, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 12 284 23 03 wew. 50, faks 12 284 23 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka z o.o. z udziałem JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szarów - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w Gminie Kłaj na terenie miejscowości Szarów. W ramach inwestycji planuje się wybudowanie kanalizacji sanitarnej: kolektory kanalizacji grawitacyjnej, kanału tłocznego, 2 przepompowni ścieków oraz przykanalików. Łączna długość sieci wybudowanej w ramach tego etapu projektu to ok. 4400 m w tym kanały grawitacyjne ok. 2800 m, kanał tłoczny ok. 1300 m oraz przykanaliki ok. 360 m. Ścieki odprowadzone będą za pomocą projektowanego systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej poprzez projektowane pompownie (P4 i P5) do istniejącej kanalizacji w Szarowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane: rurociąg grawitacyjny (długość sieci bez studzienek rewizyjnych) PVC O 250 - 1 279,10 m; rurociąg grawitacyjny (długość sieci bez studzienek rewizyjnych) PVC O 200 - 1 401,40 m; rury osłonowe PE100 SDR17,5 O 250 - 51,5 m; rurociąg grawitacyjny PVC O 200 (tzw. przykanaliki) - 44,60 m; rurociąg grawitacyjny PVC O 160 (tzw. przykanaliki) - 312,20 m; rurociąg ciśnieniowy (tłoczny) PE100 SDR17 O 110 - 1282,20 m; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy O 1020 mm-9 szt.; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy O 600 mm- 144 szt.; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy O 425 mm- 40 szt.; Przepompownie ścieków szt. 2 wraz z zagospodarowaniem; Rozbiórka i rekonstrukcja dróg w miejscu prowadzenia rurociągu; Roboty przygotowawcze; Roboty rozbiórkowe; Roboty ziemne- wykopy; Roboty montażowe; Skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym; Studzienki kanalizacyjne; Roboty ziemne- zasypy; Renowacja nawierzchni; Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: Obsługa geodezyjna w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; Inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa (powykonawcza); Projekt organizacji ruchu i organizacja ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ (dotyczy realizacji robót na drogach publicznych powiatowych, gminnych); Nadzór archeologiczny prowadzony od dnia rozpoczęcia prac związanych z przedmiotową inwestycją (Nadzór archeologiczny winien być zgłoszony do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Roboty budowlane należy rozpocząć po wydaniu pozwolenia od MWKZ na prowadzenie badań archeologicznych, które winno zostać przedłożone Zamawiającemu wraz z informacją o osobie prowadzącej nadzór archeologiczny). Zakres usług nadzoru archeologicznego obejmuje: pełnienie nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych (ryczałt), ewentualne prowadzenie wykopaliskowych badań ratowniczych oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji archeologicznej związanej z pełnionym nadzorem archeologicznym i badaniami ratowniczymi. Wykonanie niezbędnych sprawozdań z prowadzonego nadzoru. Oznakowanie i zabezpieczenie przejętego placu budowy; Organizacja zaplecza budowy; Zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane zgodnie z Uchwałą Nr XVIII/149/2004 Rady Gminy Kłaj z dnia 27.04.2004 r. stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Odcinki kanalizacji sanitarnej w pasie drogi gminnej leżą na działkach o numerach: 332, 579/2. Zajęcie pasa drogowego należy skalkulować jako odrębną pozycję kosztorysu ofertowego. Zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane zgodnie z właściwą Uchwałą Rady Powiatu Wieliczka. Odcinki kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej leżą na działkach o numerach: 579/1. Zajęcie pasa drogowego należy skalkulować jako odrębną pozycję kosztorysu ofertowego. Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót; Nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień; Badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych nawierzchni; Wykonanie powykonawczej inspekcji TV kanalizacji sanitarnej; Sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót; Bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania; Wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu; Wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załączniki do SIWZ, a mające wpływ na cenę oferowaną przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.35.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.S.H. "PRO - AQUA" A.M.M. JASKÓŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.U.S.H. "PRO - AQUA" A.M.M. JASKÓŁA SPÓŁKA JAWNA
- P.U.S.H. PRO-AQUA A.M.M Jaskóła Spółka Jawna,, ul. Żeromskiego 18, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2481057,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2131919,38
Oferta z najniższą ceną: 2062946,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2574498,98
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.