eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikamiProjektu Systemowego Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Sanok realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2015 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami: Projektu Systemowego Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Sanok realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2015 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 418530 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 30, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4632810, faks 013 4641368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami: Projektu Systemowego Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Sanok realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2015 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs Magazynier - operator wózka jezdniowego z systemem HACCP 7 osób 2. Kurs Operator koparko-ładowarki 2 osoby 3. Kurs Spawacz TIG(141) 1 osoba 4.Kurs Obrabiarki numerycznej CNC2 osoby 5 Kurs Kasjer sprzedawca z elementami obsługi komputera 6 osób 6. Kurs Opiekunka środowiskowa 4 osoby 7. Kucharz małej gastronomii 7 osób 8. Kurs Kosmetyczka z elementami wizażu 4 osoby 9. Kurs Bukieciarstwo 2 osoby.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr. 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje  co najmniej: 2 zamówienia tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia Doświadczenie firmy- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisany Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ lub w przypadku dysponowania potencjałem innego wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: W przypadku kursu: Magazynier - operator wózka jezdniowego z systemem HACCP - wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającym wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego oraz odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Operator koparko-ładowarki - wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającym wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego oraz odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Kosmetycznego z elementami wizażu- wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Spawacz TIG(141)- wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu obrabiarki numeryczne CNC - wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem do przeprowadzenia szkolenia praktycznego, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczania, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu: Kasjer sprzedawca z elementami obsługi komputera Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą stanowisk komputerowych w ramach jednej grupy szkoleniowej liczącej 6 osób , (6 stanowisk komputerowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem) a także stanowisk przy kasach fiskalnych - kas fiskalnych z niezbędnym oprogramowaniem, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną, multimedialną oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń i sprzętu. W przypadku kursu: opiekunka środowiskowa wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu. W przypadku kursu: Kucharz małej gastronomii wykonawca musi dysponować salą Pracownia gastronomiczna na zajęcia praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia kuchenne niezbędne dla 7 uczestników szkolenia, odpowiednią salą na zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną i sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu: Bukieciarstwo- wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla 2 uczestników szkolenia, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług (szkoleń) które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonały 2 usługi (szkolenia) tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia pn. 1. Kurs Magazynier - operator wózka jezdniowego z systemem HACCP 7 osób 2. Kurs Operator koparko-ładowarki 2 osoby 3. Kurs Spawacz TIG(141)1 osoba 4. Kurs Obrabiarki numerycznej CNC 2 osoby 5. Kurs Kasjer sprzedawca z elementami obsługi komputera 6 osób 10. Kurs Opiekunka środowiskowa 4 osoby 11. Kucharz małej gastronomii 7 osób 12. Kurs Kosmetyczka z elementami wizażu 4 osoby 13. Kurs Bukieciarstwo 2 osoby lub dysponuje osobami które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały/wykonują pracę (umoway o pracę, umoway cywilno-prawne) -przez okres minimum 18 miesięcy np. na stanowisku nauczyciela, wykładowcy. Wykonana/wykonywana praca musi być tożsama lub odpowiadająca wybranej części zamówienia.  - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4 albo w pkt III.5 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na 1 zmianie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy których nie dało się przewidzieć 2 zmianie liczby uczestników (odbiorców usług)w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia. 3 Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy na niekorzyść Zamawiającego 4 Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy a także w przypadku siły wyższejpowódz,pożar,zamieszki,strajki,ataki terrorystyczne,przerwy w dostawie energii elektrycznej mającej wpływ na realizację umowy. 5 zmiany kadry dydaktycznej, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy zmiana jest możliwa tylko w nagłych przypadkach losowych, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy szkoleniowiec osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przedstawi kandydaturę osoby na zastępstwo do zatwierdzenia Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy dokonywane zgodnie z przepisami Pzp będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w inny sposób. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w pkt. 15 jeżeli W postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedna ofertę, 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy 3. W celu zawarcia umowy z Wykonawcą, Zamawiający poda miejsce i termin spotkania mającego na celu wspólne ustalenie programu nauczania treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych sposób sprawdzania efektów kształcenia harmonogramu zajęć, wzoru zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia. Zamawiający zawrze umowę w oparciu o Projekt umowy zał. nr 8 do SIWZ której integralną część stanowi niniejsza SIWZ. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 38-500 sanok Zankowa 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zamkowa 30,  38-500 Sanok, w Sekretariacie I p ( pok. nr 13).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Systemowego Projektu Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Sanokrealizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2015 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.