To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Rudziniec: Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Polnej w Poniszowicach (zadanie wieloletnie, tj. realizacja w latach 2011-2012)
Numer ogłoszenia: 418558 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205297 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Polnej w Poniszowicach (zadanie wieloletnie, tj. realizacja w latach 2011-2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej, w zakres robót wchodzi m.in.: a) wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych w ilości 536,00 mb; b) wykonanie sieci wodociągowej z rury PE 100 SDR 11 90 mm w ilości 10 m; c) wykonanie sieci wodociągowej z rury PE 100 SDR 11 110 mm w ilości 526 m; d) montaż hydrantów p.poż. podziemnych fi 80 - mm w ilości 3 sztuk; e) wykonanie dezynfekcji budowanej sieci oraz próby szczelności - 1 kpl. f) roboty geodezyjne powykonawcze; 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, mapą przedstawiającą zakres opracowania i przedmiarem robót. 1.3 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentacji. Przedstawione przez Wykonawcę dokumenty w ofercie dotyczące rozwiązań równoważnych mają jak najdokładniej opisywać proponowane urządzenia, by umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o ich równoważności. 1.4 Uwaga!!! Przedmiary robót służą Wykonawcy jedynie jako pomoc w celu rzetelnego przygotowania oferty. W przypadku rozbieżności lub braku wyszczególnionych robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji projektowej. Wykonawca ponosi koszty np. wynajęcia rusztowania oraz innych rzeczy, które nie są wyszczególnione w przedmiarze robót a są potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 1.5 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.6 Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych tj.: obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy i kierowników robót i innych niezbędnych do realizacji zamówienia. 1.7 Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia projekt zmiany organizacji ruchu do właściwego zarządcy danej drogi na czas wykonywania robót wraz z uwzględnieniem wynikających z niego prac, na własny koszt. 1.8 Wykonawca zabezpieczy teren budowy na własny koszt. 1.9 Wykonawca uzgodni z zarzadcą drogi, umieszczanie urządzenia wodociągowego w pasie drogowym, na własny koszt oraz zawiadomi o realizacji wykonywanych robót z zarządców sieci uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami zapisanymi w protokole posiedzenia zespołu ds koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z dnia 06.12.2011r. (wniosek nr 512/2011). 1.10 Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: uzyskania dziennika budowy wraz z jego opieczętowaniem, zawiadomienia rozpoczęcia prac budowlanych, zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgłoszenia umieszczenia urządzenia w pasie drogowym. 1.11 Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień z właściwymi organami i poniesie ewentualne koszty z tym związane. 1.12 Wykonawca zleci i poniesie koszty nadzoru technicznego ze strony użytkowników istniejącego uzbrojenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASPI Piotr Garleja, ul. PCK Baza SKR, 41-409 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228369,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57357,36
Oferta z najniższą ceną: 57357,36 / Oferta z najwyższą ceną: 135177,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.