eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie w 2010 roku usług serwisowych, konserwacyjnych oraz utrzymanie w stałej sprawności użytkowej urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, chłodu technologicznego, odpylania wraz z instalacjami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Warszawa: Świadczenie w 2010 roku usług serwisowych, konserwacyjnych oraz utrzymanie w stałej sprawności użytkowej urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, chłodu technologicznego, odpylania wraz z instalacjami
Numer ogłoszenia: 418608 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, faks 022 6028716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w 2010 roku usług serwisowych, konserwacyjnych oraz utrzymanie w stałej sprawności użytkowej urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, chłodu technologicznego, odpylania wraz z instalacjami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie w 2010 roku usług serwisowych, konserwacyjnych oraz utrzymanie w stalej sprawnośći użytkowej urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, chłodu technologicznego, odpylania wraz z instalacjami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 3.Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do świadczenia usługi serwisowej urządzeń chłodniczych produkcji Carierr. 4.Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do świadczenia usługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych produkcji RC Group. 5.Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do świadczenia usługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych produkcji Emerson Network Power. 6.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą (osobami), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, remontów kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 1)urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW, 2)pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50 kW, 3)aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń wymienionych, w pkt. 1),2), 4)urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 5)aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych, w pkt. 4). 7.Wykonawca musi dysponować osobą (osobami), które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: 1)urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW, 2)pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50 kW, 3)aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń wymienionych w pkt.1),2), 4)urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 5)aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 4). 8.Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie wykonywać zamówienie posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. 9.Wykonawca musi posiadać urządzenie do odzysku czynników chłodniczych i przeszkolonego pracownika do jego obsługi, posiadającego świadectwo kwalifikacyjne w zakresie substancji kontrolowanych wydane zgodnie z Ustawą dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z dnia 31 maja 2004 nr 121 poz. 1263) 10.Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi lub dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia załączając dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów podmiotowych złożonych przez Wykonawcę. Niespełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży Zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty konieczne do złożenia oferty tj.: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3)autoryzacja lub inny równoważny dokument potwierdzający kwalifikacje do świadczenia usługi serwisowej urządzeń produkcji Carrier, RC Group, Emmerson Network Power; 4)oświadczenie Wykonawcy informujące, że wyznaczeni do realizacji zamówienia pracownicy Wykonawcy wyrażają zgodę na przeprowadzenie w stosunku do nich postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95, z dnia 8 lutego 1999 r.); 5)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kserokopie posiadanych świadectw kwalifikacyjnych), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ. 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.; 7)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Jeżeli, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli, w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 Wykonawca zastąpi je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawca złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo/ upoważnienie dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia. 6.Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 2 składają wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. 7.Dokumenty wymienione w ust.1 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, Kancelaria Ogólna-pokój nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, Kancelaria Ogólna- pokój nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.