eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa leków i środków kontrastujących CPV33600000-6, 33696000-5, 33100000-1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Zabrze: Dostawa leków i środków kontrastujących CPV: 33600000-6, 33696000-5, 33100000-1
Numer ogłoszenia: 418628 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i środków kontrastujących CPV: 33600000-6, 33696000-5, 33100000-1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków i środków kontrastujących - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonali w okresie ostatnich 3 lat dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot i zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł., d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Warunki przedmiotowe /szczegółowe wymagane od Wykonawców 1)zapewnią transport do pomieszczeń apteki szpitalnej 2)zaoferują termin płatności: 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury 3)zaoferują produkty spełniające wymagania ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz. 896) 4)zaoferują produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP lekami, materiałami, medycznymi (Wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty oraz karty charakterystyk na każde żądanie Zamawiającego), 5)zaoferują termin ważności zamówienia min 12 miesięcy od daty dostawy, 6)zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień na cito: do 6 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły - spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem d)oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e)w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. II pkt 1 b) ogłoszenia należy dostarczyć- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie. f)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ g)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 h)w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. II pkt 1 c) ogłoszenia, należy dostarczyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Dokumenty przedmiotowe - dodatkowo wymagane: 1.formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2.formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Curie Skłodowskiej 10 Kod 41-800 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Curie Skłodowskiej 10 Kod 41-800 Zabrze Sekretariat dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: 1.Do leków: data ważności leku minimum 12 miesięcy od daty dostawy 2.Do leków: Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zmieniania przez Wykonawcę wielkości opakowania, z zastrzeżeniem możliwości oferowania leku w opakowaniach po 1 szt. 3.Do leków-płynów: jeżeli jest zaznaczone -układ zamknięty- to nie ma znaczenia czy będą to butelki w układzie zamkniętym czy też worki w układzie zamkniętym z portami (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 6). 4.Do leków-płynów: jeżeli jest zaznaczone butelki plastikowe, to oznacza, że nie ma być oferowany układ zamknięty tylko butelki bez portów. Te płyny będą stosowane do parowników lub innych układów niezamkniętych. 5.Do kontrastów: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania flakonów o różnych pojemnościach od 50 do 100 ml w zależności od potrzeb Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne leki - szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sevorane -szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Clexany - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OMNIN 350 - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VISIPAQ 320 - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integrylina -szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PSYCHOT - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REOPRO - szczegółowy opis zanjduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.