To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Warszawa: Sprzedaż, magazynowanie i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków antyretrowirusowych - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 418670 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381620 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Centrum ds. AIDS, ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3317777, faks 022 3317776.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, magazynowanie i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków antyretrowirusowych - 7 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KALETRA | 60ml | syrop | 5 - 15 opak. KALETRA | 100/25mg | tabletka | 60 - 175 opak. STOCRIN | 200mg | tabletka | 90 - 50 opak. TRIZIVIR | 300/150/300mg | tabletka | 60 - 30 opak. VIDEX EC | 400mg | kapsułka | 30 - 10 opak. VIRACEPT | 250mg | tabletka | 270 - 100 opak. ZERIT | 40mg | kapsułka | 56 - 80 opak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.14.00 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 423158.30 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12869.10
- Oferta z najniższą ceną: 12869.10 oferta z najwyższą ceną: 12869.10
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 112850.50
- Oferta z najniższą ceną: 112850.50 oferta z najwyższą ceną: 112850.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACP PHARMA S.A., ul. Domaniewska 50, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54112.00
- Oferta z najniższą ceną: 54112.00 oferta z najwyższą ceną: 54112.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66672.60
- Oferta z najniższą ceną: 66672.60 oferta z najwyższą ceną: 66672.60
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zadanie nr 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRISTOL - MYERS SQUIBB SERVICES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BRISTOL - MYERS SQUIBB SERVICES" SP. Z O.O.
- Bristol Myers Squibb Sp. z o.o., Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3009.30
- Oferta z najniższą ceną: 3009.30 oferta z najwyższą ceną: 3009.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zadanie nr 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Roche Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39B, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 140000.00
- Oferta z najniższą ceną: 140000.00 oferta z najwyższą ceną: 140000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zadanie nr 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRISTOL - MYERS SQUIBB SERVICES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BRISTOL - MYERS SQUIBB SERVICES" SP. Z O.O.
- Bristol Myers Squibb Sp. z o.o., Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33644.80
- Oferta z najniższą ceną: 33644.80 oferta z najwyższą ceną: 33644.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.