Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Warszawa: Bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 41873 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy w zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółkami i przedsiębiorstwami komunalnymi z udziałem m.st. Warszawy oraz wykonywania praw z udziałów i akcji, w szczególności w zakresie: - prywatyzacji, - komercjalizacji, - podwyższania i obniżania kapitału zakładowego, - restrukturyzacji organizacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje również bieżącą obsługę prawną Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy w zakresie nadzoru nad udziałami w spółdzielniach mieszkaniowych i Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, jak również zastępstwo procesowe Zamawiającego na podstawie odrębnych pełnomocnictw. W ramach świadczenia pomocy prawnej Wykonawca będzie w szczególności: - udzielał porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących spółek z udziałem m.st. Warszawy, udziałów m.st. Warszawy w spółdzielniach mieszkaniowych oraz Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, przedsiębiorstw komunalnych; - na bieżąco monitorował obowiązujący stan prawny, w zakresie działalności Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy i nadzorowanych podmiotów oraz niezwłocznie informował, w formie pisemnej, Dyrektora Biura Nadzoru Właścicielskiego o wszelkich jego zmianach; - uczestniczył, w miarę potrzeby, w spotkaniach z udziałem Zamawiającego; - na podstawie pełnomocnictwa szczególnego wykonywał zastępstwo procesowe za Zamawiającego oraz występował w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi; - przygotowywał projekty: umów związanych z działalnością Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy, umów i statutów spółek prawa handlowego z udziałem Zamawiającego, protokołów Zgromadzeń Wspólników i Walnych Zgromadzeń spółek prawa handlowego z udziałem Zamawiającego oraz ich uchwał; - przygotowywał projekty umów, oświadczeń woli oraz opinie prawne w sprawach przekazywanych do zaopiniowania przez Biuro Prawne Urzędu m.st. Warszawy; - opracowywał i opiniował projekty aktów prawnych, w tym aktów normatywnych, decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej, związanych z działalnością Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy; - doradzał w zakresie zawarcia, rozwiązania lub wypowiedzenia umów; - weryfikował pod względem formalno-prawnym i parafował projekty instrukcji na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia Akcjonariuszy/Walne Zgromadzenia członków Spółdzielni/Walne Zgromadzenia TUW. W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie świadczył pomoc prawną w wymiarze 80 godzin miesięcznie, minimum dwa razy w tygodniu w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających może być usługa tożsama z określoną w przedmiocie zamówienia podstawowego, o wartości do 10% wartości tego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwie usługi prawne, które były świadczone przez okres co najmniej 36 miesięcy łącznie, polegające na obsłudze prawnej w zakresie czynności związanych z nadzorem właścicielskim nad podmiotami prawa handlowego, np. w obszarach podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego spółek, likwidacji lub łączenia spółek, komercjalizacji przedsiębiorstw komunalnych i prywatyzacji spółek komunalnych, nadzoru nad udziałami w spółdzielniach mieszkaniowych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą przez min. 5 lat uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego. Zamawiający wymaga, aby osoby o których mowa wyżej były osobami, które będą osobiście świadczyły usługę. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi przez te osoby z przyczyn, których nie można było przewidzieć, wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby lub osób na zastępstwo, przy czym osoba lub osoby świadczące usługi w ramach zastępstwa mają mieć kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż osoby o których mowa wyżej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniająych ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, b) informacja o obszarach objętych obsługą prawną w ramach usług wykazanych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, dla dokonania oceny ofert w kryterium Doświadczenie Wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami wyżej, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa.
Numer Sprawy: ZP/MK/271/II-36/12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, w trybie przetargu nieograniczonego. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu i miejscu ich skladania, o godz. 13:00 w sali nr 16. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Przemysław Iwan - Biuro Nadzoru Właścicielskiego, tel. 022 656 68 48 Magdalena Ziejewska - Biuro Nadzoru Właścicielskiego, tel. 022 656 67 87 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Mirosław Karaś - Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-12, fax: 22 443-14-02.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.