eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Warszawa: Bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 41873 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy w zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółkami i przedsiębiorstwami komunalnymi z udziałem m.st. Warszawy oraz wykonywania praw z udziałów i akcji, w szczególności w zakresie: - prywatyzacji, - komercjalizacji, - podwyższania i obniżania kapitału zakładowego, - restrukturyzacji organizacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje również bieżącą obsługę prawną Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy w zakresie nadzoru nad udziałami w spółdzielniach mieszkaniowych i Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, jak również zastępstwo procesowe Zamawiającego na podstawie odrębnych pełnomocnictw. W ramach świadczenia pomocy prawnej Wykonawca będzie w szczególności: - udzielał porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących spółek z udziałem m.st. Warszawy, udziałów m.st. Warszawy w spółdzielniach mieszkaniowych oraz Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, przedsiębiorstw komunalnych; - na bieżąco monitorował obowiązujący stan prawny, w zakresie działalności Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy i nadzorowanych podmiotów oraz niezwłocznie informował, w formie pisemnej, Dyrektora Biura Nadzoru Właścicielskiego o wszelkich jego zmianach; - uczestniczył, w miarę potrzeby, w spotkaniach z udziałem Zamawiającego; - na podstawie pełnomocnictwa szczególnego wykonywał zastępstwo procesowe za Zamawiającego oraz występował w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi; - przygotowywał projekty: umów związanych z działalnością Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy, umów i statutów spółek prawa handlowego z udziałem Zamawiającego, protokołów Zgromadzeń Wspólników i Walnych Zgromadzeń spółek prawa handlowego z udziałem Zamawiającego oraz ich uchwał; - przygotowywał projekty umów, oświadczeń woli oraz opinie prawne w sprawach przekazywanych do zaopiniowania przez Biuro Prawne Urzędu m.st. Warszawy; - opracowywał i opiniował projekty aktów prawnych, w tym aktów normatywnych, decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej, związanych z działalnością Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu m.st. Warszawy; - doradzał w zakresie zawarcia, rozwiązania lub wypowiedzenia umów; - weryfikował pod względem formalno-prawnym i parafował projekty instrukcji na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia Akcjonariuszy/Walne Zgromadzenia członków Spółdzielni/Walne Zgromadzenia TUW. W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie świadczył pomoc prawną w wymiarze 80 godzin miesięcznie, minimum dwa razy w tygodniu w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających może być usługa tożsama z określoną w przedmiocie zamówienia podstawowego, o wartości do 10% wartości tego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwie usługi prawne, które były świadczone przez okres co najmniej 36 miesięcy łącznie, polegające na obsłudze prawnej w zakresie czynności związanych z nadzorem właścicielskim nad podmiotami prawa handlowego, np. w obszarach podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego spółek, likwidacji lub łączenia spółek, komercjalizacji przedsiębiorstw komunalnych i prywatyzacji spółek komunalnych, nadzoru nad udziałami w spółdzielniach mieszkaniowych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą przez min. 5 lat uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego. Zamawiający wymaga, aby osoby o których mowa wyżej były osobami, które będą osobiście świadczyły usługę. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi przez te osoby z przyczyn, których nie można było przewidzieć, wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby lub osób na zastępstwo, przy czym osoba lub osoby świadczące usługi w ramach zastępstwa mają mieć kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż osoby o których mowa wyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniająych ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, b) informacja o obszarach objętych obsługą prawną w ramach usług wykazanych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, dla dokonania oceny ofert w kryterium Doświadczenie Wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami wyżej, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/MK/271/II-36/12.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, w trybie przetargu nieograniczonego. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu i miejscu ich skladania, o godz. 13:00 w sali nr 16. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Przemysław Iwan - Biuro Nadzoru Właścicielskiego, tel. 022 656 68 48 Magdalena Ziejewska - Biuro Nadzoru Właścicielskiego, tel. 022 656 67 87 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Mirosław Karaś - Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-12, fax: 22 443-14-02.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.