To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Pyskowice: Obsługa portierni i nadzór nad porządkiem na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp z o o
Numer ogłoszenia: 418800 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370612 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o., ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 2332424, faks 32 2332424 w. 230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp z o o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa portierni i nadzór nad porządkiem na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp z o o.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa portierni i nadzór nad porządkiem na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp z o o. Usługa na okres 12 miesięcy polegająca na : -całodobowej obsłudze portierni 7 dni w tygodniu, w tym święta -całodobowemu wydawaniu kluczy i ewidencjonowanie tych czynności, -udzielanie informacji wchodzącym do szpitala , -całodobowej obsłudze automatycznej centrali telefonicznej, -nadzorowi nad wjazdem na teren szpitala (otwieranie szlabanu i drzwi z automatu), -nadzór nad odpowiednim parkowaniem pojazdów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa portierni i nadzór nad porządkiem na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PARASOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PARASOL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PARASOL Sp z o o, Al. w. Korfantego 51/21, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51509,28
Oferta z najniższą ceną: 51509,28 / Oferta z najwyższą ceną: 80613,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
więcej: przetargi w Pyskowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.