eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FredropolRozbudowa poprzez dobudowę sali gimnastycznej do budynku gimnazjum w Huwnikach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-13

Ogłoszenie nr 41889 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.

Fredropol: Rozbudowa poprzez dobudowę sali gimnastycznej do budynku gimnazjum w Huwnikach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny program operacyjny Województwa Podkarpaciego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16426-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fredropol, krajowy numer identyfikacyjny 53882800000, ul. Fredropol  15, 37734   Fredropol, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 719 818, faks 166 719 818, e-mail gminafredropol@home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.fredropol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa poprzez dobudowę sali gimnastycznej do budynku gimnazjum w Huwnikach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KI.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa poprzez dobudowę sali gimnastycznej do budynku gimnazjum w Huwnikach. Zadanie realizowane będzie przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 - Projekt pod nazwą "Wyrównanie szans edukacyjnych w Gminie Fredropol poprzez dobudowę sali gimnastycznej do budynku gimnazjum i wyposażenie pracowni matematyczno - przyrodniczych w sprzęt ICT, materiały dydaktyczne" oraz dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej - Edycja 2016 - Projekt pod nazwą "Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Huwnikach" Wykonawca jest zobowiązany ustanowić kierownika budowy na własny koszt, który odpowiadać będzie za prowadzone roboty budowlane w zakresie wynikającym z przepisów Prawa Budowlanego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uwzględnienia w kosztach oferty sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenia kompletnych wymaganych protokołów i oświadczeń w celu zgłoszenia przedmiotu zamówienia do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy opisują: Dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót. Ponadto Wykonawca wyposaży obiekt w znaki informacyjne dróg ewakuacyjnych, schematy rzutów pięter, dróg ewakuacji i p-poż. a także wyposaży obiekt w niezbędne gaśnice. Wykonawca wyposaży obiekt w urządzenia zgodnie ze specyfikacją dostaw wraz z montażem wyposażenia sali gimnastycznej w Huwnikach W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przedmiar robót stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonany na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru robót nie jest opisanie robót, lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem robót pierwszeństwo ma projekt budowlany. Konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze lub ujęte w mniejszym zakresie nie jest zamówieniem dodatkowym. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę Wykonawca zapewni na swój koszt kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje powstałe w wyniku nieterminowego ich usuwania. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się z warunkami terenowymi, stanem istniejącym obiektu aby w sposób kompletny dokonał wyceny robót. Zakres robót obejmuje: a. Wykonane zostały już następujące prace budowlane: - Remont istniejącej szkoły (wykonano) - Roboty rozbiórkowe (wykonano) - Stan zerowy (wykonano) - Ściany i strop piwnic (wykonano) - Stan surowy zamknięty (wykonano) - Ściany konstrukcyjne (wykonano) - Stropy i klatki schodowe (wykonano) - Konstrukcja dachu (wykonano) - Pokrycie dachu (wykonano) - Ścianki działowe (wykonano) b. Następujący zakres prac budowlanych został wykonany częściowo: - Roboty ziemne (częściowo wykonano) - Fundamenty i izolacje (wykonano - izolacje fragmentarycznie uszkodzone do odcinkowej poprawy) - Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa (wykonano jedynie okna połaciowe, pozostałe do wykonania) c. Prace budowlane pozostałe do wykonania: - Stan wykończeniowy (do wykonania) - Tynki wewnętrzne (do wykonania) - Tynki zewnętrzne (do wykonania) - Podłoża, posadzki (do wykonania) - Malowanie (do wykonania) - Elementy stolarki i ślusarki (do wykonania) - Wykładziny ścian (do wykonania) - Dostawa i montaż dźwigu osobowego (do wykonania) - Płyta odbojowa, schody, podjazd (do wykonania) - Instalacje wewnętrzne (do wykonania) - Instalacje elektryczne (do wykonania) - Instalacje elektryczne niskoprądowe (do wykonania) - Instalacja wod-kan (do wykonania) - Wentylacja mechaniczna (do wykonania) - Instalacje pomp ciepła cwu (do wykonania) - Przyłącza zewnętrzne (do wykonania) - Przyłącze kan. san. (do wykonania) - Zagospodarowanie terenu (do wykonania) - Chodniki (do wykonania) - Roboty specjalistyczne (do wykonania) - Wyposażenie sali gimnastycznej (do wykonania) - Oświetlenie zewnętrzne (do wykonania) - Roboty budowlane uzupełniające (do wykonania)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6, 45420000-7, 45450000-6, 45111200-0, 45231300-8, 45332200-5, 45332300-6, 45262100-2, 45400000-1, 45315700-5, 45311200-2, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1512454.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakła Usługowo Remontowo-Budowlany Antoni Bar,  ,  ul. Władycze 16/5,  37-700,  Przemyśl,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1860318,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1860318,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2365389,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 34%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.