Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Wałbrzych: Kompleksowa usługa porządkowa obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 418948 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6643313, faks 074 8411301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa porządkowa obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa porządkowa obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21, polegająca na sprzątaniu pomieszczeń: I. budynku magazynowego o pow. użytkowej 172,90 m2: Sprzątanie 1 raz w miesiącu podłogi z płytek ceramicznych poprzez odkurzanie i mycie jej na mokro. II. budynku biurowego o całkowitej powierzchni użytkowej - 4.499,60 m2: 1. Powierzchnia podłóg z wykładziną PCV wynosi 2.922 m2 (w tym 130 m2 powierzchni dywanowej). Powierzchnia podłóg z płytką ceramiczną wynosi 1.814 m2 (łączna suma w budynku biurowym i budynku garażowym). Powierzchnia pomieszczeń wspólnych (hole, korytarze, klatki schodowe, windy) wynosi 1.395 m2. Wyliczenie zużycia ręczników, mydła i papieru toaletowego należy dokonać wg średniego zatrudnienia w Urzędzie wynoszącym 218 osób (US+DUS+IS). 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych poprzez bieżące: - odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, myciu na mokro pozostałych wykładzin podłogowych - co drugi dzień w danym pokoju, - usuwanie kurzu z parapetów, kaloryferów, luster i wyposażenia biurowego (biurka, stoliki, szafy - bez sprzętu komputerowego), - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, - wycieranie lub mycie drzwi, - codzienne opróżniane koszy ze śmieciami, pojemników niszczarek polegającym na składowaniu śmieci do jednego worka foliowego (zbiorczego) i po zabezpieczeniu (związaniu) wyrzuceniu go do pojemnika na śmieci, znajdującego się przed budynkiem, - codzienne wykładanie koszy na śmieci workami foliowymi. Wykładziny PCV należy dwa razy w ciągu trwania umowy zabezpieczyć, konserwować poprzez nałożenie warstwy ochronnej po uprzednim zdjęciu starych powłok. Pranie na mokro wykładzin dywanowych - 2 razy w okresie trwania umowy. 3. Sprzątanie pomieszczeń wspólnych (hole, korytarze, klatki schodowe, windy) poprzez: - codzienne odkurzanie a następnie mycie na mokro powierzchni kamiennych i posadzkowych, - codzienne przetarcie z kurzu parapetów i balustrady wzdłuż klatki schodowej, - bieżące usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, - bieżące usuwanie kurzu z gablot informacyjnych znajdujących się w holach Urzędu, - posadzki ceramiczne znajdujące się na korytarzach winny być konserwowane powłokami zabezpieczającymi - 2 razy w okresie trwania umowy. 4. Sprzątanie sanitariatów środkami dezynfekującymi i zapachowymi poprzez: - codzienne mycie urządzeń sanitarnych, posadzek, - bieżące mycie drzwi do kabin, ściany, lustra, parapety; Na bieżąco należy uzupełniać: - mydło do rąk w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, - opróżniać kosze znajdujące się w toaletach. 5. Sprzątanie pomieszczeń pozostałych (pomieszczenia techniczne, archiwa, pomieszczenia gospodarcze etc.) poprzez: - odkurzanie a następnie mycie na mokro powierzchni kamiennych i posadzkowych z częstotliwością 1 raz w tygodniu, - usunięcie kurzu z regałów archiwalnych (1 raz w miesiącu), - mycie drzwi (raz w miesiącu). 6. Mycie okien (wewnątrz i zewnątrz) o pow. 1.120 m2 oraz przeszklonych drzwi o pow. 188 m2: -trzykrotne kompleksowe mycie okien w terminach uzgodnionych z zamawiającym; przez mycie okien należy rozumieć mycie szyb, ram, parapetów środkami z dodatkiem antystatycznym, - mycie szyb w drzwiach przeszklonych - 1 raz w miesiącu. DODATKOWE WARUNKI 1. Do sprzątania wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, worków foliowych itp. 2. Środki czystości powinny posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, odpowiednie do danego rodzaju powierzchni. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pięć osób sprzątających, celem zapewnienia rzetelnego wykonania wszystkich w/w czynności. 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7 30 do 15 30..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL Cleaning Sp. z o.o., ul.Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94550,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109430,64
Oferta z najniższą ceną: 109430,64 / Oferta z najwyższą ceną: 228780,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Ponadto, zgodnie z wyjaśnieniami UZP - Nabywanie usług w trybie zapytania o cenę - usługi utrzymania czystości zaliczmy do usług spełniajacych wszystkie przesłanki zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.