eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanowoDostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie01.01.2012-31.12.2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Bojanowo: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.01.2012-31.12.2012 roku
Numer ogłoszenia: 419004 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369448 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Gołaszyn 11 11, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 65 5456416, faks 65 5456416.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.01.2012-31.12.2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa w formie tankowania na stacji paliw wykonawcy paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Zakup paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych musi odbywać się na terenie Gminy Bojanowo w odległości nie większej niż 6 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zapewni zamawiającemu realizację zakupu paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych we wszystkie dni miesiąca, drogą transakcji bezgotówkowych. Stacja Paliw powinna być czynna całodobowo. Podczas tankowania paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych rejestrowana będzie: data, ilość, rodzaj tankowanego paliwa i wydanych artykułów pozapaliwowych, numer rejestracyjny pojazdu, dane osobowe kierowcy oraz jego podpis. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze co najmniej dwa razy w miesiącu za dokonane w danym okresie zakupy paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy podany przez wykonawcę w ofercie. Jakość oferowanych paliw płynnych powinna spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 23 stycznia 2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. Nr 34, poz. 293 ze zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 ze zmianami). Wielkość i asortyment rocznego zapotrzebowania paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych: 1/.olej napędowy - około 18 500 l; 2/.benzyna bezołowiowa Pb95 - około 1 100 l; 3/.olej silnikowy SUPEROL CC - około 300 l; 4/.olej hydrauliczny HL 46 - około 150 l; 5/.olej przekładniowy HIPOL - około 100 l. Wykonawca w okresie zimowym dostarczy olej napędowy przystosowany do warunków zimowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 0   

Nazwa: 0

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna T & J Tyrakowski, Jachnik, ul. Ks. Rymarkiewicza 1D, 63-220 Kotlin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90307,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92153,66

  • Oferta z najniższą ceną: 92153,66 / Oferta z najwyższą ceną: 92153,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.