eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie procesu przedłużenia certyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie FSC do roku 2016, wykonanie dwóch corocznych audytów okresowych oraz nadzór nad certyfikatem FSC w czasie trwania umowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Wrocław: Przeprowadzenie procesu przedłużenia certyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie FSC do roku 2016, wykonanie dwóch corocznych audytów okresowych oraz nadzór nad certyfikatem FSC w czasie trwania umowy
Numer ogłoszenia: 419112 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377574 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, faks 071 3771777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie procesu przedłużenia certyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie FSC do roku 2016, wykonanie dwóch corocznych audytów okresowych oraz nadzór nad certyfikatem FSC w czasie trwania umowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia certyfikacji gospodarki leśnej według systemu FSC do roku 2016 dla 33 nadleśnictw Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przeprowadzenie audytu wznawiającego (recertyfikującego) oraz przedstawienie do podpisu umowy certyfikacyjnej na okres 2013 - 2016, 2) nadzór nad certyfikatem w okresie 3 lat od dnia uzyskania certyfikatu, 3) przeprowadzenie audytów okresowych w pierwszym i drugim roku nadzoru od dnia uzyskania certyfikatu, 4) przeprowadzanie ewentualnych audytów weryfikacyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.44.00 - Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEPCon Sp. z o.o., ul. Emaus 7/11, 30-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90879,90

  • Oferta z najniższą ceną: 90879,90 / Oferta z najwyższą ceną: 133104,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.