eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaZakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Oleśnicy (nr sprawyZP/PN/29/2009)



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Oleśnica: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/29/2009)
Numer ogłoszenia: 419138 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy , Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982100, faks 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/29/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Oleśnicy w następującym zakresie: Notebook ze stacją dokującą (2 szt.), Notebook ze stacją dokującą i oprogramowaniem biurowym (2 szt.), Notebook z oprogramowaniem biurowym (1 szt.), Regulowana podstawa notebooka (5 szt.), Monitor LCD 24 (2 szt.), Drukarka laserowa mono z funkcją faksu i scanera, format A4 duplex (1 szt.), Drukarka laserowa mono z funkcją faksu i scanera, format A4 (1 szt.), Drukarka atramentowa kolorowa A4 (1 szt.), Drukarka atramentowa kolorowa A3 (2 szt.), Klawiatura i mysz bezprzewodowa (5 szt). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. CPV: 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 700,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz którzy złożą poniżej wymienione dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/ nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, pok. nr 213; strona internetowa - bezpłatnie, po zgłoszeniu wniosku - za zaliczeniem pocztowym lub osobiście (cena 30 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11; otwarcie w UM Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Sali Obrad - pok. nr 5 (parter) dnia 15/12/2009 o godz. 11:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.