Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Olkusz: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu - klatki schodowe i posadzki.
Numer ogłoszenia: 41918 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu - klatki schodowe i posadzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont klatek schodowych i posadzek w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu. Zakres prac: - demontaż zewnętrznych przeszkleń klatek schodowych - wzniesienie w tym miejscu murów i osadzenie nowej stolarki okiennej PCV - osadzenie nowej ślusarki AL( drzwi wejściowe, ścianki przeszklone i wiatrołapy ) - materiał częściowo w posiadaniu inwestora - tynki zewnętrzne i wewnętrzne oraz malowanie ścian w zakresie j.w. - rozbiórka posadzki z płytek PCV na jednej kondygnacji i ułożenie wykładziny zgrzewalnej z wywinięciem na ściany. Szczegółowe ilości i zakres robót określone są w kosztorysach nakładczych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po robotach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego, z wyłączeniem robót malarskich , na które należy udzielić 24 miesiące gwarancji od dnia dokonania odbioru końcowego. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 22.06.2009 do 14.08.2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga : b1/ - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień konstrukcyjno - budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania. b2/- wykonania co najmniej dwóch robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie wznoszenia obiektów i osadzania stolarki okiennej i drzwiowej ( w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia ) oraz referencji czyli dokumentów potwierdzających należyte wykonanie z odniesieniem do umownych terminów realizacji oraz określeniem wartości zrealizowanych zamówień nie mniejszych niż 50.000 zł brutto każde. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oświadczenie zał. nr 3 d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 u-Pzp.- oświadczenie zał. nr 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania; wykaz wykonanych robót (co najmniej 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 307 lub pobrać ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 103 w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Kompleksowe dostarczenie paliwa gazowego dla budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego zlokalizowanego przy ul. J. Korczaka 7
- Zakup usług pocztowych II.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z audytem energetycznym w zakresie termomodernizacji budynku oświatowego przy ul. Żeromskiego 1 w Olkuszu.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2025 ROKU".
- Zakup usług pocztowych na 2025r.
- Budowa drogi na działce nr 3292 - ul. Hardego - budowa kanalizacji deszczowej
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.