eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu - klatki schodowe i posadzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Olkusz: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu - klatki schodowe i posadzki.
Numer ogłoszenia: 41918 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu - klatki schodowe i posadzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont klatek schodowych i posadzek w Szkole Podstawowej nr 3 w Olkuszu. Zakres prac: - demontaż zewnętrznych przeszkleń klatek schodowych - wzniesienie w tym miejscu murów i osadzenie nowej stolarki okiennej PCV - osadzenie nowej ślusarki AL( drzwi wejściowe, ścianki przeszklone i wiatrołapy ) - materiał częściowo w posiadaniu inwestora - tynki zewnętrzne i wewnętrzne oraz malowanie ścian w zakresie j.w. - rozbiórka posadzki z płytek PCV na jednej kondygnacji i ułożenie wykładziny zgrzewalnej z wywinięciem na ściany. Szczegółowe ilości i zakres robót określone są w kosztorysach nakładczych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po robotach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego, z wyłączeniem robót malarskich , na które należy udzielić 24 miesiące gwarancji od dnia dokonania odbioru końcowego. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 22.06.2009 do 14.08.2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga : b1/ - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień konstrukcyjno - budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania. b2/- wykonania co najmniej dwóch robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie wznoszenia obiektów i osadzania stolarki okiennej i drzwiowej ( w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia ) oraz referencji czyli dokumentów potwierdzających należyte wykonanie z odniesieniem do umownych terminów realizacji oraz określeniem wartości zrealizowanych zamówień nie mniejszych niż 50.000 zł brutto każde. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oświadczenie zał. nr 3 d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 u-Pzp.- oświadczenie zał. nr 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania; wykaz wykonanych robót (co najmniej 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 307 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 103 w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.