eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Wrocław: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 419218 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2: Zadanie 1 - Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, Zadanie 2 - Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach 2. Wykaz asortymentowo-ilościowy zamawianych znaków dla Zadania 1 i Zadania 2 znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 2) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 3) Dostawy znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego realizowane będą sukcesywnie na podstawie pisemnych zamówień (strony dopuszczają możliwość telefonicznych zamówień), wg potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy przez osoby uprawnione, 4) znaki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego zamawiane będą partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez Obwód Drogowy w Sulimowie i w Mirosławicach. Przy każdorazowym zamówieniu partii znaków zostanie sprecyzowany zakres rzeczowy dostawy. Maksymalny czas realizacji jednej dostawy - 5 dni. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami oraz dostarczyć znaki drogowe i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, własnym transportem i na własny koszt do Obwodu Drogowego w Sulimowie i/lub w Mirosławicach. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nie uszkodzony podczas transportu. 4) Wykonawca załączy do każdej dostawy deklaracje zgodności z posiadana aprobatą techniczną. 5) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 5. Gwarancja: 1) Na wyroby będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji wynoszący: - dla znaków drogowych wykonanych z folii odblaskowej I generacji 7 lat od dnia odbioru, - dla znaków drogowych wykonanych z folii odblaskowej II generacji 10 lat od dnia odbioru, - 24 miesiące dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego licząc od dnia ich odbioru. 2) Jeżeli w okresie rękojmi i gwarancji zostaną ujawnione wady towaru Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad w terminie 14 dni. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Sulimowie, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Św. Katarzyna Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Mirosławicach, ul. Czerńczycka 1; 55-050 Sobótka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Zadania 1 - min. 2 dostawy znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł brutto łącznie, dla Zadania 2 - min. 2 dostawy znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto łącznie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty - druk stanowiący zał. nr 2 SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ofertowej dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę - druk stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, ze osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, zmiana jest możliwa tylko w przypadku gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę o doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej jak dotychczasowy podwykonawca, c) Zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku nie wykorzystania ilości znaków w terminie obowiązywania umowy; d) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); e) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. Przedłużenie terminu nastąpi o czas nieprzewidzianych przypadków losowych opisanych powyżej. f) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. nr 103, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.