eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaPEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU ZWIĘKSZENIE WYKORZYSTANIA ENERGII ODNAWIALNEJ W GMINIE CHEŁMŻA POPRZEZ ZASTOSOWANIE PRZYJAZNEJ ŚRODOWISKU ENERGII SŁONECZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Chełmża: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU ZWIĘKSZENIE WYKORZYSTANIA ENERGII ODNAWIALNEJ W GMINIE CHEŁMŻA POPRZEZ ZASTOSOWANIE PRZYJAZNEJ ŚRODOWISKU ENERGII SŁONECZNEJ
Numer ogłoszenia: 419248 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366056 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU ZWIĘKSZENIE WYKORZYSTANIA ENERGII ODNAWIALNEJ W GMINIE CHEŁMŻA POPRZEZ ZASTOSOWANIE PRZYJAZNEJ ŚRODOWISKU ENERGII SŁONECZNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej w Gminie Chełmża poprzez zastosowanie przyjaznej środowisku energii słonecznej. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca, zaś Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją projektu pn. Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej w gminie Chełmża poprzez zastosowanie przyjaznej środowisku energii słonecznej, w ramach którego dostarczonych i zamontowanych zostanie 563 szt. instalacji solarnych na budynkach prywatnych i użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmża. 3. W ramach mniejszego zamówienia Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski nad dostarczonymi i zamontowanymi przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych 413 szt. instalacji solarnych na budynkach prywatnych i użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmża. 4. Niniejsze zamówienie stanowi kontynuację rozpoczętego w ramach odrębnej umowy nadzoru inwestorskiego nad realizowanym projektem, o którym mowa w ust. 2. Przewiduje się, że pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej przez Zamawiającego obowiązującej do 30.09.2013 r. umowy odbędzie się w odniesieniu do 150 szt. instalacji solarnych wykonanych przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych. 5. Ustala się następujący zakres pełnienia przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego: 1)współudział w sukcesywnym przekazywaniu poszczególnych budynków do montażu zestawów solarnych; 2)sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych w szczególności w art. 17, art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 3)przygotowywanie wszelkich protokołów odbioru; 4)przygotowywanie zestawień rzeczowo-finansowych wykonywanych prac wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów do wystawianych faktur przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych; 5)czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych zgodnych ze specyfikacją opisującą zakres prac przy wykonania instalacji solarnych i złożoną ofertą przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych; 6)sprawdzanie jakości wykonywanych prac montażowych, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy dostawy i montażu zestawów solarnych atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją oraz innych niezbędnych dokumentów związanych z nadzorowanym przedmiotem; 7)sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz udział we wszystkich przewidzianych podczas realizacji zadania odbiorach; 8)sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji dla każdej instalacji solarnej m.in. karty gwarancyjnej (sporządzonej w języku polskim) oraz instrukcji obsługi w języku polskim; 9)przygotowanie pod względem rzeczowym i finansowym dokumentów umożliwiających przejęcie przez Zamawiającego wykonanej inwestycji (dowody PT, OT); 10)nadzór nad rozruchem i odbiorem po rozruchu każdej instalacji; 11)zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania prac zamiennych, koniecznych, dodatkowych, uzupełniających przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania; 12)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji z umową, specyfikacją zamawianego sprzętu, złożoną ofertą przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, np. Polskimi Normami; 13)podejmowanie niezbędnych działań w celu ochrony interesów Zamawiającego; 14)po zakończeniu prac montażowych - rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego (w przypadku wystąpienia); 15)w ramach otrzymanego wynagrodzenia: - udział w przeglądach w okresie gwarancji, planuje się 3 przeglądy w ciągu 5 lat w tym odbiór końcowy przed upływem okresu 5-letniej gwarancji, - w okresie gwarancji przybycie w razie zgłoszenia przez Zamawiającego. 6.Wykonawca jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. Wykonawca nie ma prawa do zwolnienia wykonawcy dostawy i montażu zestawów solarnych z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. 7.Częstotliwość pobytów inspektora nadzoru zależna będzie od postępu nadzorowanych prac i musi być ona na tyle systematyczna, by nie dopuścić do jakichkolwiek opóźnień w procesie dostawy, montażu i odbioru zestawów solarnych, nie rzadziej niż 2 dni w tygodniu w miejscach realizacji projektu niezależnie od udziału w odbywających się spotkaniach związanych z realizacją umowy z wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych oraz posiedzeniach komisji zwoływanych przez Zamawiającego. 8. Częstotliwość pobytów inspektora nadzoru, o której mowa w ust. 7 w miejscach realizacji projektu nie będzie wymagana w przypadku przerwy w wykonaniu instalacji solarnych przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych. 9. O odbiorach robót wykonawca dostawy i montażu zestawów solarnych zawiadamia Wykonawcę zgodnie z umową łączącą Zamawiającego z wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych. 10. Obowiązki Inspektora nadzoru określają ponadto postanowienia umowy z wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych na wykonanie zamówienia dotyczącego: Zakupu i instalacji solarnych systemów grzewczych ciepłej wody użytkowej dla budynków mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Chełmża w ramach realizacji projektu: Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej w gminie Chełmża poprzez zastosowanie przyjaznej środowisku energii słonecznej. 11. Szczegółowy opis przedmiotu nadzoru: Zakup i instalacja solarnych systemów grzewczych ciepłej wody użytkowej dla budynków mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Chełmża w ramach realizacji projektu: Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej w gminie Chełmża poprzez zastosowanie przyjaznej środowisku energii słonecznej zawarty jest w Specyfikacji Zamawianego Sprzętu stanowiącej Część III SIWZ oraz jej modyfikacji w wyniku udzielanych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania w postępowaniu na wybór wykonawcy na dostawę i montaż zestawów solarnych. Informacje te znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gminachelmza.pl w zakładce zamówienia publiczne, postępowanie nr OSO.271.1.2013. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z zakresem przedmiotu prac objętych nadzorem, o którym mowa wyżej. 12. Rozbieżności pomiędzy zapisami zawartymi w Specyfikacji Zamawianego Sprzętu stanowiącej Część III SIWZ, o której mowa w ust. 11 oraz jej modyfikacji w stosunku do zakresu pełnionego nadzoru inwestorskiego wynikającego z niniejszego zamówienia dotyczą ilości i rodzaju zestawów, w związku ze zrealizowaniem części zakresu umowy przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych oraz pełnionego nadzoru inwestorskiego nad tym zakresem prac wynikającego z obowiązującej do dnia 30.09.2013r. umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego. 13. Ilości, rodzaje oraz planowane terminy wykonania zestawów solarnych przez wykonawcę dostawy i montażu zestawów solarnych, a tym samym pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach niniejszego zamówienia zawarte są w dołączonym do niniejszej SIWZ wykazie instalacji solarnych i harmonogramie rzeczowo - czasowo - finansowym robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska Działanie 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007- 2013 na podstawie zawartej umowy nr WPW.I.3043-2-34-526/2010..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiernictwo Kordek Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47/31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80384,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55342,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55342,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185437,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.