eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-ZdrójUsługa polegająca na- przygotowaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnychopracowanie i przygotowanie projektu, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów, - dostarczeniu gadżetów promocyjnychteczki konferencyjnej, rozgałęźnika USB 2.0 z czterema wejściami oraz praktycznym uchwytem na wizytówki, długopisów z niebieskim wkładem, lampką LED i gumką ułatwiającą obsługę smartfonów. Nr refZP/PN/SZP/51/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Szczawno-Zdrój: Usługa polegająca na: - przygotowaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych: opracowanie i przygotowanie projektu, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów, - dostarczeniu gadżetów promocyjnych: teczki konferencyjnej, rozgałęźnika USB 2.0 z czterema wejściami oraz praktycznym uchwytem na wizytówki, długopisów z niebieskim wkładem, lampką LED i gumką ułatwiającą obsługę smartfonów. Nr ref: ZP/PN/SZP/51/2013.
Numer ogłoszenia: 419330 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385016 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na: - przygotowaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych: opracowanie i przygotowanie projektu, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów, - dostarczeniu gadżetów promocyjnych: teczki konferencyjnej, rozgałęźnika USB 2.0 z czterema wejściami oraz praktycznym uchwytem na wizytówki, długopisów z niebieskim wkładem, lampką LED i gumką ułatwiającą obsługę smartfonów. Nr ref: ZP/PN/SZP/51/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polagająca na: - przygotowaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych: opracowanie i przygotowanie projektu, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów, - dostarczeniu gadżetów promocyjnych: teczki konferencyjnej, rozgałęźnika USB 2.0 z czterema wejściami oraz praktycznym uchwytem na wizytówki, długopisów z niebieskim wkładem, lampką LED i gumką ułatwiającą obsługę smartfonów.Plakat- 100 szt. Zakres zamówienia: Teczka konferencyjna - 500 szt.; Długopis- 500 szt.; Rozgałęźnik USB 2.0 z czterema wejściami oraz praktycznym uchwytem na wizytówki- 200 szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 46.20.00.00 - 46.20.00.00 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Enterprise Europe Network, który jest realizowany w ramach Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007-2013, współfinansowany z budżetu Unii Europejskiej na podstawie umowy ramowej nr Poland 150282 B2Europe West Poland, zawartej w dniu 29 listopada 2007 roku oraz umowy szczegółowej nr EEN-150282 B2Europe West Poland-3, zawartej w dniu 07 grudnia 2012 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quest Group S.C. Michał Błaszkiewicz, Małgorzata Błaszkiewicz, Mołdawska 30A, 61-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10104,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8829,41

  • Oferta z najniższą ceną: 8829,41 / Oferta z najwyższą ceną: 13499,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.