eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa i remont budynku przy placu gen. Józefa Bema 3 w Olsztynie, wpisanego do rejestru zabytków



Ogłoszenie z dnia 2006-08-18

POZYCJA 41935

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa i remont budynku przy placu gen. Józefa Bema 3 w Olsztynie, wpisanego do rejestru zabytków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, do kontaktów: Rafał Kubrowski, Paweł Stolarczyk, ul. Michała Kajki 10 lok. 12, 10-547 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5121270, 089 5211260, fax 089 5211260, e-mail: wmarr@wmarr.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wmarr.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Wanda Łaguna, Ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5275358, fax 89 5274586, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Wanda Łaguna, Ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5275358, fax 89 5274586, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka prawa handlowego-spółka akcyjna; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa i remont budynku przy placu gen. Józefa Bema 3 w Olsztynie, wpisanego do rejestru zabytków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn, Plac Gen. Józefa Bema 3, woj. warmińsko - mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem istniejącego budynku , do pełnienia funkcji biurowych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Obiekt składa się z jednej bryły o 3 kondygnacjach nadziemnych i poddaszu użytkowym oraz 1 kondygnacji podziemnej. Powierzchnie: powierzchnia użytkowa - 2120,40m kw.; kubatura - 9600 m sześć. . Modernizacja budynku jest objęta ochroną konserwatorską 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w Ogłoszeniu i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Roboty budowlane: rozbiórkowe, ziemne, elementy stalowe konstrukcyjne, elementy murowane, pokrycie dachu, posadzki, ściany działowe, stolarka drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, elementy kowalsko - ślusarskie, docieplenie ścian zewnętrznych, elementy zewnętrzne; 2. Prace konserwatorskie: stolarka okienna i drzwiowa, renowacja klatki, sień i klatka schodowa, zachowanie polichromii ściennych; 3. Instalacje sanitarne: roboty demontażowe, przyłącza wody, kanalizacji, kotłownia gazowa, inst. wentylacji i klimatyzacji inst. kanalizacji, wody, inst. c.o. z kotłem na II piętrze, inst. gazu; 4. Instalacje elektryczne: tablice rozdzielcze i WLZ, inst. wewnętrzna, odgromowa; 5. Sieć strukturalna telefoniczna i komputerowa; 6. Instalacja sygnalizacji włamania; Instalacja kontroli dostępu; Telewizja przemysłowa; Oświetlenie podwórka; 7. Instalacja zasilania komputerów, 8. Wyposażenie technologiczne - dźwig osobowy; 9. Wyposażenie technologiczne - platforma schodowa; Zakres rzeczowy robót podzielony został na dwa zadania, realizowane równolegle: Zadanie 1 - obejmujące część prac modernizacyjnych wewnątrz budynku (około 70% następujących robót: tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, posadzki, roboty rozbiórkowe, wentylację grawitacyjną, stolarkę drzwiową projektowaną, ściany działowe, instalacje elektryczne wewnętrzne, zasilanie komputerów, sieci strukturalne telefoniczne i komputerowe, instalacja sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, domofonowa i telewizji przemysłowej, finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Działanie 1.1.2 Wsparcie instytucji otoczenia biznesu oraz sieci instytucji otoczenia biznesu; Zadanie 2 - obejmujące pozostały zakres robót, finansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.3. Zdegradowane obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe 3.3.1. Rewitalizacja obszarów miejskich. Podział zakresu rzeczowego na zadania zawarty jest w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 80 000 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego. Wzór formularzy dostępny w siedzibie Inżyniera Kontraktu WPUI Sp. z o.o. 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39 lub można otrzymać faxem.( tel: 89/527 45 86) 2. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1. 5. Udzielą gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 5 lat. 6. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 7. Posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł i o kubaturze powyżej 4 000 m3. 8. Dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Kluczowy personel musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Kierownik budowy-1osoba-60 m-cy doświadczenia jako kierownik podobnych robót ; Analogicznie: Kierownik robót budowlanych - 1-36; Kierownik robót sanitarnych -1-36; Kierownik robót elektrycznych-1-36; Kierownik robót telekomunikacyjnych- 1-24; Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim)tj. robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ponadto do realizacji prac konserwatorskich - osoba która posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 9. Posiadają średnie roczne przychody za ostatnie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005 r.) - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 4 mln zł; 10. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub mają dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniej niż 1 mln zł. 11. Posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów przyjmując że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 10-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w sekcji III.2.I. pkt.7) ogłoszenia (doświadczenie), B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - wykonawca otrzyma 1 punkt; - w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów przez więcej niż 10 Wykonawców zamawiający zaprosi do dalszego udziału w postępowaniu 10 Wykonawców plus 10 miejsce ex aequo (egzekwo). Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. III.2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), /2), 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); Tj.: wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł i o kubaturze powyżej 4 000 m3. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: Kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -Kierownik robót budowlanych - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -Kierownik robót sanitarnych - w specjalności sieci i instalacje wewnętrzne, -Kierownik robót elektrycznych - w specjalności sieci i instalacje elektryczne, -Kierownik robót telekomunikacyjnych - w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Należy dołączyć informację o doświadczeniu zawodowym Kierownika budowy - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim)tj. robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ponadto do realizacji prac konserwatorskich - wymagana jest osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 7. Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika. (średnie roczne przychody 4 mln. zł). 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, o rachunku bankowym oraz informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ( 1 mln zł. ) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN. 10. Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia; B) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych postanowień umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu; 11. Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 12. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu{np. Wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem}. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w.w. warunki. 13. Istotne postanowienia umowy: A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności. Ustala się następujące terminy przejściowych świadectw płatności - faktury przejściowe co trzy miesiące - minimalna kwota faktury przejściowej wynosi 200 000 PLN. B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,20% wartości przedmiotu umowy; C) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni; D) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpieniu od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny kontraktowej netto; E) Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy kara umowna wynosi 20% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust .l PZP oraz przypadku nie uzyskania środków pomocowych 14. Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt III.1,2,3,4 ;, ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 549 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dla wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków: 1. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Działanie 1.1.2 Wsparcie instytucji otoczenia biznesu oraz sieci instytucji otoczenia biznesu; 2. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.3. Zdegradowane obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe 3.3.1. Rewitalizacja obszarów miejskich 2) Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 2. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu , jak również podpisania umowy w przypadku nie uzyskania środków pomocowych. Zamawiający będzie wymagał sprawozdawczości i rozliczeń z realizacji robót w układzie źródeł finansowania 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.