eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StudzieniceDostawa żywności do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w roku 2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-27

Studzienice: Dostawa żywności do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 419390 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377790 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, ul. Brzozowa 7, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 59 821 65 28, faks 59 821 65 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w roku 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w roku 2011. 2. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe dołączone do SIWZ. Kod CPV 15100000-9/mięso, wędliny; 15310000-4/ziemniaki; 15810000-9/pieczywo i artykuły piekarnicze; 15300000-1/ warzywa i owoce; 15800000-6/ artykuły ogólnospożywcze 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części: Część 1- mięso, wędliny (załącznik 2a), Część 2 - ziemniaki (załącznik 2b), Część 3- pieczywo i artykuły piekarnicze (załącznik 2c), Część 4 - warzywa i owoce (załącznik 2d), Część 5 - artykuły ogólnospożywcze (załącznik 2e). 4. Dostawy artykułów spożywczych będą realizowane w terminie do 2 dni od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia telefonicznie. Artykułu należy dostarczyć do stołówki Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w godzinach 700-1200od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy 6. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom, wędliny wg Polskiej Normy PN-A-82007. 7. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny na oferowane produkty. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe ( w asortymencie i w ilościach wynikających z zamówień ) zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. 10. Określone ilości produktów żywnościowych w poszczególnych częściach zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11. Częstotliwość dostaw poszczególnych grup towarowych: a. mięso i wędliny - 4 razy w miesiącu b. ziemniaki - 1 raz w miesiąc, c. pieczywo i artykuły piekarnicze - 2 razy w tygodniu, d. warzywa i owoce - 4 razy w miesiącu e. artykuły ogólnospożywcze - 4 razy w miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mięso i wedliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Masarniczo-Spożywczy Gertruda Jenczyk, ul. Wojska Polskiego 24, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24877,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23549,30

  • Oferta z najniższą ceną: 23549,30 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Art. Spożywczych AGAWA, ul. Chmieleńska 61, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5068,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4615,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4615,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4945,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Art. Spożywczych AGAWA, ul. Chmieleńska 61, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7338,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7281,92

  • Oferta z najniższą ceną: 7281,92 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Art. Spożywczych AGAWA, ul. Chmieleńska 61, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20640,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18312,34

  • Oferta z najniższą ceną: 18312,34 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.