eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGA WYNAJĘCIA BASENU O DŁUGOŚCI 25M, SZATNI, NATRYSKÓW, SUSZAREK ORAZ SANITARIATÓW MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE SPORTOWYM DO PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH ZAJĘĆ W-F, W OKRESIE OD 02-01-2017 R DO 08-12-2017 R. Z WYŁĄCZENIEM MIESIĘCY LETNICHLIPCA I SIERPNIA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4193 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Bydgoszcz: USŁUGA WYNAJĘCIA BASENU O DŁUGOŚCI 25M, SZATNI, NATRYSKÓW, SUSZAREK ORAZ SANITARIATÓW MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE SPORTOWYM DO PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH ZAJĘĆ W-F, W OKRESIE OD 02-01-2017 R DO 08-12-2017 R. Z WYŁĄCZENIEM MIESIĘCY LETNICH: LIPCA I SIERPNIA.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365840-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA WYNAJĘCIA BASENU O DŁUGOŚCI 25M, SZATNI, NATRYSKÓW, SUSZAREK ORAZ SANITARIATÓW MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE SPORTOWYM DO PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH ZAJĘĆ W-F, W OKRESIE OD 02-01-2017 R DO 08-12-2017 R. Z WYŁĄCZENIEM MIESIĘCY LETNICH: LIPCA I SIERPNIA.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

76/ZP/U/SZKOL/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: USŁUGA WYNAJĘCIA BASENU O DŁUGOŚCI 25M, SZATNI, NATRYSKÓW, SUSZAREK ORAZ SANITARIATÓW MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE SPORTOWYM DO PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH ZAJĘĆ W-F, W OKRESIE OD 02-01-2017 R DO 08-12-2017 R. Z WYŁĄCZENIEM MIESIĘCY LETNICH: LIPCA I SIERPNIA. CPV: 92600000-7 1.Basen winien posiadać długość min. 25 m oraz min. 6 torów do pływania. 2.Na jednym torze może pływać max. 8 osób. 3.Zajęcia na basenie będą się odbywały od 02.01.2017 r. do 08.12.2017 r. z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92600000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT103154.47
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrm Onkologii im prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy,  ,  ul. Dr J. Romanowskiej 2,  85-796,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108360.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108360.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.