To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-24
Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 419448 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399162 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1. Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: EA Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, - obsługa Egapoltax w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym - rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, - kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, - wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, - badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, - korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, - archiwizacja akt egzekucyjnych, - komputerowe maszynopisanie, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1976 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015r. 2. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: EA - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - Archiwizacja dokumentów związanej z egzekucją, - Obsługa tytułów wykonawczych, - Wprowadzanie danych do systemu BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 952 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015r. 3. Zadanie nr 3 obejmuje 1 część:RB - Rozliczanie i kontrola należności wyegzekwowanych w drodze postępowania administracyjnego przez poborców skarbowych. - Sprawdzanie i kontrola prawidłowości i zgodności sum wyegzekwowanych przez poborców w podziale na: - koszty egzekucyjne, - koszty upomnień, - należności głównej, - odsetek za zwłokę, - opłaty prolongacyjne, - Terminowość i prawidłowość przekazywania pobranych przez poborców kwot na rachunki bankowe wierzycieli. - Kontrola rachunkowa zapisów zawartych w kwitariuszach z dowodami wpłat oraz służbą. - Kontrola i porównanie zgodności wpłat z rachunkiem bankowym urzędu skarbowego, - realizacja ww czynności poprzez obsługę programu księgowego. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1944 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 24 grudnia 2015 r. 4. Zadanie nr 4 obejmuje 1 część: KS Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - rejestracja czynności i zdarzeń (rejestracja wniosków, mandatów, spraw karnych skarbowych, wykazy podatników zobowiązanych - Pozyskiwanie danych i materiałów do prowadzonych w komórce spraw karnych skarbowych w zakresie zobowiązań podatników i płatników, - Czynności administracyjne: wezwania - wpisywanie, redagowanie i udzielanie odpowiedzi na pisma w zakresie podstawowym, zbieranie informacji, tworzenie akt zastępczych, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT, MANDATY. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1592 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 5. Zadanie nr 5 obejmuje 1 część: OL Szczegółowy opis: - rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu, - rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru, - przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców, - opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych, - rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - terminowa realizacja zadań, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1952 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 8416 godzin (zadanie nr 1-5)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Susłowicz, Kilianów 3, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
- Ewa Zwolak-Majka, ul. Główna 51, 55-080 Smolec, kraj/woj. dolnośląskie.
- Tomasz Hajdas, ul. Damrota 42/4, 50-306 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Łukasz Kapuściński-Abo, ul. Białowieska 8/8, 54-235 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104728,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26182,00
Oferta z najniższą ceną: 26182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26182,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Kalitkiewicz, ul. Grota-Roweckiego 110/1C, 52-232 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11424,00
Oferta z najniższą ceną: 11424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11424,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nazar Tsaykler, ul. Rumiankowa 18/1, 54-512 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25758,00
Oferta z najniższą ceną: 25758,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25758,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Mikulska, ul. Piwna 47, 55-050 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19104,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19104,00
Oferta z najniższą ceną: 19104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19104,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Pacocha, ul. Dokerska 13/30, 54-142 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23424,00
Oferta z najniższą ceną: 23424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23424,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Przebudowa DW 967 Myślenice-Łapczyca polegająca na budowie chodnika, od ronda im. T. Piekarza w Dobczycach w kierunku m. Gdów"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.