Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Środa Wielkopolska: Wykonanie studni głębinowej-otworu hydrogeologicznego do głębokości 140,0 metrów zgodnie z opracowanym projektem i pozwoleniem na realizację prac, objętych Projektem prac geologicznych dla ujęcia wód podziemnych z utworów neogeńskich - mioceńskich dla zaopatrzenia w wodę Ośrodka Sportu i Rekreacji w Środzie Wielkopolskiej
Numer ogłoszenia: 41948 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Środzie Wlkp., ul. Sportowa 12, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2852520, fax 0-61 2852520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni głębinowej-otworu hydrogeologicznego do głębokości 140,0 metrów zgodnie z opracowanym projektem i pozwoleniem na realizację prac, objętych Projektem prac geologicznych dla ujęcia wód podziemnych z utworów neogeńskich - mioceńskich dla zaopatrzenia w wodę Ośrodka Sportu i Rekreacji w Środzie Wielkopolskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie studni głębinowej - wiercenie, filtrowanie i chlorowanie otworu, pompowanie oczyszczające i pomiarowe, instalacja obudowy studni, dostawa i montaż kompletnego agregatu popmpowego, wykonanie przyłącza elektrycznego agregatu popmpowego + sterowanie, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcą do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia; b) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1); c) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2); d) komplet oświadczeń - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3); e) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę conajmniej dwóch umów na wykonanie odwiertów studni głębinowych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (odpowiadających swoim rodzajem i wartością w/w robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostaly wykonane należycie) - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4); f) deklaracja o zatrudnieniu podwykonawcy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5); g) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Sportowa 12 63-000 Środa Wielkopolska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Sportowa 12 63-000 Środa Wielkopolska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Dostawa emulsji asfaltowej na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja dachu na budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej
- Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
- Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- Remont łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie.
- Budowa obiektu kulturalno-rekreacyjnego w m. Gniewczyna Łańcucka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.