eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadaniaZadanie 1. Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości - zamówienie uzupełniające.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Warszawa: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 1. Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 419526 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291 , strona internetowa www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 1. Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 1. Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości - zamówienie uzupełniające i obejmuje następujące prace: 1.Prace porządkowe 1.1. Jednorazowe posprzątanie trawnika, przy założeniu, że czynność będzie wykonywana z częstotliwością 3 x w tygodniu. Czynność polega na: zbieraniu z trawnika, bezpiecznika oraz z ca 0,5 metrowego pasa jezdni od krawężnika wszystkich zanieczyszczeń w tym również: odchodów zwierząt domowych, niedopałków, kapsli, biletów, potłuczonego szkła, itp. 1.2.Interwencyjne usunięcie z trawników i przyległych chodników zanieczyszczeń typu drobny gruz, złom itp. 1.3.Interwencyjne usunięcie z trawników i przyległych chodników zanieczyszczeń typu gałęzie, liście, itp. podrzucane na tereny obsługiwane przez Wykonawcę. 1.4. Interwencyjne usunięcie z trawników i przyległych chodników odpadów typu meble, sprzęt AGD, itp. podrzucane na tereny obsługiwane przez Wykonawcę. 1.5.Interwencyjne posprzątanie chodnika w przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń organicznych, nieorganicznych (w tym odchodów zwierząt domowych), a jeśli zachodzi konieczność pozamiatanie odpadów. Zebrane odpady należy wywieźć i przekazać do utylizacji niezwłocznie po zakończeniu prac. Ceny jednostkowe prac określonych w pkt. 1.1-1.5 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z zebraniem zanieczyszczeń, przygotowaniem do transportu (w przypadku gałęzi - ewentualnym rozdrobnieniem, pocięciem), załadunkiem i wywozem zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. 2. Prace ogrodnicze 2.1. Jednorazowe wykoszenie 1 ha chwastowiska wraz z usunięciem zanieczyszczeń. Czynność polega na: usunięciu z chwastowiska odpadów typu kamienie, drobny gruz, szkło, metal, itp. (do 5 m3/ha), wykoszeniu chwastowiska (ręczne i mechaniczne - w zależności od sytuacji w terenie), usunięciu chwastów i trawy przy latarniach, słupach, barierkach itp., usytuowanych na koszonym terenie, zgrabieniu pokosu wraz z ewentualnymi drobnymi odpadami, oczyszczeniu (pozamiataniu) przyległych terenów (chodników, jezdni, itp.) ze ściętej trawy i chwastów natychmiast po skoszeniu, załadunku i wywozie pokosu i odpadów, nie później niż następnego dnia po skoszeniu. Nie dopuszcza się pozostawiania nie zakończonych prac przez niedzielę lub święta ustawowo wolne od pracy. Ceny jednostkowe prac muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z zebraniem pokosu i innych zanieczyszczeń, przygotowaniem do transportu, załadunkiem i wywozem zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. 3. Trawniki 3.1. Interwencyjne grabienie trawników Czynność polega na wygrabieniu z trawnika wszelkich odpadów organicznych (okwiatu drzew, liści, owoców, gałązek, itp. ) oraz innych drobnych odpadów (w tym odchodów zwierząt domowych), z terenu wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Zebrane odpady należy wywieźć i przekazać do utylizacji niezwłocznie po zakończeniu prac. Ceny jednostkowe prac muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z wygrabieniem liści i innych zanieczyszczeń organicznych, ich zebraniem, przygotowaniem do transportu, załadunkiem i wywozem zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. 4. Krzewy i żywopłoty 4.1. Jednorazowe cięcie żywopłotów Czynność polega na równym przycięciu żywopłotu z trzech stron, czyli : długość żywopłotu x wysokość x 2 strony żywopłotu oraz powierzchnia cięcia z góry, w sposób najbardziej zbliżony do formy trapezu oraz zebraniu i wywozie odpadów nie później niż do 9:00 rano następnego dnia po zakończeniu prac. 4.2.Wygrabianie skupin krzewów Czynność polega na wygrabieniu ze skupin krzewów wszelkich odpadów organicznych (liści, owoców, gałązek, itp.), zebraniu i wywozie odpadów nie później niż do 9:00 rano następnego dnia po zakończeniu prac. 4.3.Cięcia pielęgnacyjne krzewów (dot. pkt 4.3.1 oraz 4.3.2 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia) Czynność polega na usunięciu suchych, chorych, połamanych pędów, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej oraz zebraniu i wywozie odpadów nie później niż do 9:00 rano następnego dnia po zakończeniu prac. 4.4.Karczowanie krzewów (dot. pkt 4.4.1 oraz 4.4.2 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia) Czynność polega na usunięciu krzewu wraz z karpiną, zasypaniu powstałego dołu ziemią (wierzchnia warstwa ca 10 cm ziemi urodzajnej), wyrównaniu i zagrabieniu terenu, wysianiu trawy oraz zebraniu i wywozie odpadów nie później niż do 9:00 rano następnego dnia po zakończeniu prac. 4.5.Cięcia techniczne krzewów Czynność polega na wykonaniu cięć krzewów w celu formowania skupin, odsłonięcia skrajni, likwidacji kolizji z urządzeniami technicznymi itp., zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej oraz zebraniu i wywozie odpadów nie później niż do 9oo rano następnego dnia po zakończeniu prac. Ceny jednostkowe prac określonych w pkt 4.1- 4.5 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z wygrabianiem skupin, karczowaniem, cięciem krzewów i żywopłotów, zebraniem załadunkiem i wywozem odpadów oraz opłaty za składowanie. 5. Prace różne 5.1. Usuwanie roślin z chodników Czynność polega na usunięciu wszystkich roślin przerastających daną nawierzchnię (płytki betonowe, kostka, asfalt, usunięciu zbędnych nakładów ziemi w szczelinach płyt, pęknięciach nawierzchni, itp., zamieceniu nawierzchni, uprzątnięciu i wywozie zebranych odpadów nie później niż do 9:00 następnego dnia po zakończeniu prac. 5.2. Usuwanie roślin z krawężników Czynność polega na usunięciu wszystkich roślin przerastających krawężniki, odcięciu trawy na szerokości 5 cm od krawężnika, zamieceniu nawierzchni, uprzątnięciu i wywozie zebranych odpadów nie później niż do 9:00 następnego dnia po zakończeniu prac. Wyklucza się usuwanie roślin z nawierzchni jw. przy użyciu jakichkolwiek środków chemicznych (chwastobójczych). Ceny jednostkowe prac określone w pkt 5.1-5.2 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z oczyszczaniem chodników i krawężników, zebraniem, załadunkiem i wywozem odpadów oraz opłaty za składowanie. 6. Ławki i kosze (dot. pkt 6.1-6.11 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do niniejszego Zaproszenia) W ramach utrzymywania w stanie używalności ławek betonowo-stalowo-drewnianych typ A-1 Firmy ZIG-ZAG sc. (zdjęcie ławki-załącznik nr 1C do Zaproszenia), koszy betonowo-stalowo-drewnianych typ S-1 oraz koszy na odchody zwierząt domowych typu PIES Firmy ZIG-ZAG sc. (zdjęcie koszy - załącznik nr 1D do Zaproszenia) ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów, należy wykonać w zależności od potrzeb oraz w uzgodnieniu z pzedstawicielem Zamawiającego, prace polegające na : 6.1. Utrzymaniu ławek w stanie używalności (prace porządkowe tj. mycie) 6.2. Utrzymaniu koszy w stanie używalności (prace porządkowe tj. mycie) Czynność polega na myciu z kurzu i błota oraz usuwaniu graffiti z ławek i koszy: typ S-1 (wraz z metalowym wkładem) oraz koszy typu PIES. Czyszczenie i mycie ławek i koszy obu typów należy wykonywać przy użyciu ogólnie dostępnych środków chemicznych. Usuwanie zanieczyszczeń z ławek i koszy nie może spowodować uszkodzenia jakichkolwiek ich elementów. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu środków chemicznych użytych do czyszczenia ławek i koszy oraz wszystkie czynności związane z myciem tych urządzeń. Naprawa, prace remontowe ławek i koszy 6.3. Drobne naprawy (przykręcanie obluzowanych desek, dokręcenie lub uzupełnienie mocowań, usuwanie ostrych zakończeń itp.) ławek i koszy dot. pkt 6.3.1-6.3.2 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do Zaproszenia). Czynność polega na wykonaniu ww. niezbędnych drobnych napraw ławek (typ A-1) i koszy (typ S-1). Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu niezbędnych materiałów oraz wszystkie czynności związane z drobnymi naprawami tych urządzeń. 6.4.Wymiana deski w ławce -jw. Czynność polega na: zakupie i uzupełnieniu brakujących lub wymianie całkowicie zniszczonych desek w ławce, wykonanych z drewna sosnowego klasy 1-2 o grubości 48 mm, zabezpieczonego impregnatem wysokiej jakości i dwukrotnie pokrytego lakierem wysokiej jakości. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane z wymianą deski w ławce. 6.5. Malowanie desek w ławkach - jw. (dot.1 szt. ławki tj.5 desek) Czynność polega na: pomalowaniu desek zgodnie z istniejącą kolorystyką, farbami wysokiej jakości., odpornymi na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych a jednocześnie bezpiecznymi dla zdrowia i środowiska. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane ze szlifowaniem i pomalowaniem desek w ławce. 6.6. Wymiana boku w ławce - jw. Czynność polega na : zakupie i wymianie uszkodzonego boku w ławce, wykonanego z betonu klasu B-25, wytworzonego w formach gumowych, zbrojonego i impregnowanego. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane z wymianą boku w ławce. 6.7. Wymiana deski w koszu - jw. Czynność polega na: zakupie i uzupełnieniu brakujących lub wymianie całkowicie zniszczonych desek w koszu, wykonanych z drewna sosnowego klasy 1-2 o grubości 48 mm, zabezpieczonego impregnatem wysokiej jakości i dwukrotnie pokrytego lakierem wysokiej jakości. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane z wymianą desek w koszu 6.8. Malowanie desek w koszu - jw. (dot.1 szt. kosza tj.6 desek) Czynność polega na: pomalowaniu desek zgodnie z istniejącą kolorystyką, farbami wysokiej jakości, odpornymi na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych a jednocześnie bezpiecznymi dla zdrowia i środowiska. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane ze szlifowaniem i pomalowaniem desek w koszu. 6.9. Wymiana boku w koszu - jw. Czynność polega na : zakupie i wymianie uszkodzonego boku w koszu, wykonanego z betonu klasu B-25, wytworzonego w formach gumowych, zbrojonego i impregnowanego. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty zakupu materiałów oraz wszystkie czynności związane z wymianą boku w koszu. 6.10. Zakup i uzupełnienie wkładów w koszach Czynność polega na zakupie i uzupełnieniu (w miejsce brakującego) lub wymianę całkowicie zniszczonego metalowego wkładu do kosza typ S-1 Firmy ZIG-ZAG sc. 6.11. Przestawienie ławki lub kosza Zakres czynności obejmuje: transport ławki typ A-1 lub kosza typ S-1, na odległość do 100 m oraz zamontowanie poprzez mocowanie do podłoża na głębokość 50 cm, za pomocą kotew stalowych, natomiast w przypadku koszy typu PIES Firmy ZIG-ZAG sc. - zakopanie ich betonowej podstawy na głębokość ca. 40 cm, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, wraz z poprawieniem nawierzchni utwardzonej w obrębie mocowania. Ceny jednostkowe muszą obejmować koszty wszystkich czynności związanych z przestawieniem ławki lub kosza. Okres udzielonej gwarancji na naprawione elementy ławek i koszy wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia następnego po terminie dokonania protokolarnego odbioru prac. 7. Płotki (wygrodzenia trawników)) Elementy wygradzające w postaci płotka do zieleńców składają się z : a) słupków stalowych ocynkowanych o wysokości (nad powierzchnią ziemi) 40 cm, przekroju min.60 mm, grubości ścianki min. 2 mm, pokrytych lakierem proszkowy w kolorze czarnym. Każdy słupek zakończony jest kulką pustą tłoczoną o przekroju min. 60 mm, poniżej której przyklejony jest pasek z folii odblaskowej w kolorze żółtym o szerokości ca 12 mm. Odległość między słupkami wynosi min. 1,5 m. Dodatkowo przy poziomie ziemi słupki zabezpieczone są rozetką maskującą z blachy tłoczonej. Uwaga Słupek ze zwieńczeniem stanowi nierozerwalną całość. Niedopuszczalne jest umocowanie zwieńczenia ze słupkiem za pomocą taśm, nitów itp.; b) jednej poprzeczki wykonanej z rury stalowej ocynkowanej o przekroju min. 38 mm, grubości ścianki min. 2 mm, pokrytej lakierem proszkowym w kolorze czarnym. Poprzeczka zabezpieczona jest przed wysuwaniem się ze słupka poprzez nitowanie. 7.1. Naprawa płotków (wygrodzeń trawników) będzie polegać na demontażu uszkodzonych elementów oraz dostawie i zamontowaniu w ich miejsce nowych - wg opisu technicznego jw. oraz opisu na załączonym rysunku (załącznik nr 1E do Zaproszenia). Słupki o parametrach jw. należy zabetonować na mokro w gruncie na głębokość 40 cm (w ilości min. 0,004 m3 betonu klasy B30). Niezwłocznie po zakończeniu prac należy uporządkować miejsce robót oraz wywieźć do utylizacji zdemontowane elementy wraz z powstałymi zanieczyszczeniami. Cena jednostkowa musi obejmować koszty wszystkich czynności związanych z naprawą płotków, utylizacją i wywozem zanieczyszczeń i zdemontowanych elementów oraz ewentualny dowóz i uzupełnienie ziemi urodzajnej oraz wysiew trawy. 7.2. Malowanie płotków (wygrodzeń trawników) Czynność polega na: dokładnym umyciu wszystkich elementów płotka, usunięciu (przy pomocy szczotkowania) rdzy i ewentualnych odprysków farby, pomalowaniu (mechanicznym tj. przy użyciu kompresora i pistoletu do malowania) wszystkich elementów farbą w kolorze czarnym do ocynku. Naklejeniu w górnej części słupka paska z folii odblaskowej w kolorze żółtym o szerokości ca 12 mm. Cena jednostkowa musi obejmować koszty wszystkich czynności związanych z pomalowaniem wszystkich elementów, płotków, utylizacją i wywozem zanieczyszczeń. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na naprawione elementy płotków (wygrodzeń trawników) tj. słupki i poprzeczki oraz fundamentowanie słupków. Okres udzielonej gwarancji na naprawione elementy wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia następnego po terminie dokonania protokolarnego odbioru prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a)pkt 1 Zaproszenia b)projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do Zaproszenia, c) warunki techniczne wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do Zaproszenia. d)wykaz ulic gminnych w tym dróg wewnętrznych do bieżącego utrzymania terenów zieleni niskiej stanowiący załącznik nr 1B do Zaproszenia e)zdjęcia ławek stanowiące załącznik nr 1C do Zaproszenia f)zdjęcia koszy stanowiące Załącznik nr 1D do Zaproszenia g)rysunek/opis dot. naprawy płotków (wygrodzeń trawników) stanowiący załącznik nr 1E do Zaproszenia h)formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Podstawa prawna - art.67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: - Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w pkt VI.3 ogłoszenia o zamówieniu (2011/S 45-073979) dla zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy 23.05.2011 r., jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia i polegać będzie na wykonaniu: - prac ogrodniczych tj. wykoszeniu chwastowiska, interwencyjnym grabieniu trawników, cięciach pielęgnacyjnych krzewów i żywopłotów, cięciach technicznych i wygrabianiu Skupin krzewów - prac porządkowych tj. zbieranie i wywóz odpadów z trawników przyulicznych i chodników, oczyszczaniu krawężników i chodników z darni i roślin, myciu ławek i koszy obu typów, interwencyjne usunięcie z trawników przyulicznych zanieczyszczeń typu drobny gruz, złom, gałęzie, liście, meble, sprzęt AGD itp., drobnych naprawach, malowaniu oraz przestawianiu ławek i koszy, zakupie i uzupełnieniu wkładów metalowych do koszy na odpady oraz naprawach i malowaniu wygrodzeń trawników. - Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 99.748,98 złotych netto (tj. 19,21 % wartości zamówienia podstawowego), a zatem nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosiła 519.343,34 złotych netto). Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę usług tj. PIREM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Wantule 8, 02-828 Warszawa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PIREM Sp. z o. o., ul. Wantule 8, 02-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.