Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Mieroszów: Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów
w latach 2012 - 2015
Numer ogłoszenia: 419534 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów , pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318, faks (074) 84 94 323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2012 - 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: Zadanie 1 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na obszarze wiejskim gminy Mieroszów Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku: a. kubatura do 1.000 m3, b. kubatura powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchnia użytkowa do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchnia użytkowa powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste Zadanie 2 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na terenie miasta Mieroszów. Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku : a. o kubaturze do 1.000 m3, b. o kubaturze powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą odpowiednio wykwalifikowaną, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie niezbędnym do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 3) Pozostałe zmiany: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) wystąpienie siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na obszarze wiejskim gminy Mieroszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku: a. kubatura do 1.000 m3, b. kubatura powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchnia użytkowa do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchnia użytkowa powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na terenie miasta Mieroszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku : a. o kubaturze do 1.000 m3, b. o kubaturze powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.