eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieroszówWycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2012 - 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Mieroszów: Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2012 - 2015
Numer ogłoszenia: 419534 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów , pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318, faks (074) 84 94 323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2012 - 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: Zadanie 1 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na obszarze wiejskim gminy Mieroszów Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku: a. kubatura do 1.000 m3, b. kubatura powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchnia użytkowa do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchnia użytkowa powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste Zadanie 2 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na terenie miasta Mieroszów. Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku : a. o kubaturze do 1.000 m3, b. o kubaturze powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą odpowiednio wykwalifikowaną, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie niezbędnym do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 3) Pozostałe zmiany: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) wystąpienie siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na obszarze wiejskim gminy Mieroszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku: a. kubatura do 1.000 m3, b. kubatura powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchnia użytkowa do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchnia użytkowa powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na terenie miasta Mieroszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące zdania: 1) wycena lokalu mieszkalnego, 2) wycena lokalu użytkowego, 3) wycena domu jednorodzinnego, 4) wycena budynku przemysłowego, 5) wycena budynku : a. o kubaturze do 1.000 m3, b. o kubaturze powyżej 1.000 m3, 6) sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu, 7) inwentaryzacja budynków: a. powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 b. powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 8) wycena działki gruntu, 9) wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami, 10) oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości, 11) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12) Aktualizacja opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.