To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Sękowa: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie do 1.000.000 zł
Numer ogłoszenia: 4195 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262243 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sękowa, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 18 3518016 w. 29, faks 18 3540310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie do 1.000.000 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu do kwoty 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2 Uruchamianie kredytu nastąpi do końca 2013 roku w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku w terminie nie krótszym niż 2 dni przed uruchomieniem transzy. Wystąpienie może zostać przesłane przez Zamawiającego faksem. 3 Spłata rat kredytu następowała będzie zgodnie z harmonogramem spłat wg załącznika Nr 2 do SIWZ i w poszczególnych latach nie przekroczy następujących wysokości: a. w 2015r. - 200.000zł, b. w 2016r. - 50 000zł c. w 2017r. - 250 000zł d. w 2018r. - 50 000zł e. w 2019r. - 300 000zł f. w 2020r. - 50 000zł g. w 2021r. - 100 000zł 4 Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.). Zwiększenie okresu kredytowania zostanie dokonane pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 5 W celu złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę stawki WIBOR 1M w wysokości 2,60 % z dnia 03.12.2013 r. i stałej marży banku. Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stałą w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 1M z dnia 03.12.2013 r. ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty. 6 Koszty obsługi kredytu stanowi tylko zmienne oprocentowanie kredytu. Nie dopuszcza się innych kosztów kredytu. Stopa procentowa kalkulowana jest w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub obniżoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Aktualizacja stopy procentowej następuje pierwszego dnia roboczego każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego przy użyciu stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego. 7 Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 lub 366 dni w roku. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wysokości odsetek najpóźniej na 7 dni przed terminem płatności noty odsetkowej. Dopuszcza się możliwość przekazania pisma drogą elektroniczną lub faksem. Odsetki płatne będą po otrzymaniu noty odsetkowej do 10 dnia następnego miesiąca. 8 Za spłatę odsetek i rat kredytowych przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 9 Pierwsze naliczenie odsetek nastąpi w miesiącu uruchomienia kredytu. 10 Zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobrania kwoty kredytu. 12 Zamawiający będzie miał prawo dokonać wcześniejszej (przed ustalonym terminem) spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu i bez konieczności informowania Wykonawcy o tym fakcie. 13 Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym aneksy, opinie bankowe), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie. 14 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zawartego w treści formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, że zobowiązuje się do uruchomienia kredytu, zgodnie z ust. 3.1 i ust .3.2 SIWZ oraz wyraża zgodę na: a) Pierwsze naliczenie odsetek w miesiącu uruchomienia kredytu. b) Zabezpieczenie kredytu wekslem własnym In blanco wraz z deklaracją wekslową. c) Możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia kosztów. d) Możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, w formie aneksu do umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 15 Celem zbadania zdolności kredytowej Gminy Sękowa oraz opracowania własnej informacji przez Wykonawcę Zamawiający załącza niezbędne dokumenty finansowe stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawcę, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzenie przez Wykonawcę własnych analiz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Gorlicach, ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160927,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141313,66
Oferta z najniższą ceną: 141313,66 / Oferta z najwyższą ceną: 193686,63
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.