Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Andrychów: Selektywna zbiórka odpadów na terenie Gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 419622 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów na terenie Gminy Andrychów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: -zaopatrywanie mieszkańców w bezpłatne worki do selektywnej zbiórki odpadów z logo jednostki wywozowej w kolorach zgodnych z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Andrychów w momencie odbioru worków z odpadami selektywnymi, -zaopatrywanie mieszkańców w naklejki na worki umożliwiające identyfikację oddającego odpady segregowane, -zbiórkę odpadów zebranych selektywnie w dostarczonych przez Wykonawcę workach z gospodarstw domowych z terenu Gminy Andrychów co najmniej jeden raz w miesiącu (dotyczy również worków nieoznakowanych lub nieprawidłowo oznakowanych) - zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Andrychów, -opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy w miarę potrzeb, jednakże nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, -bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które powinny być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia takiego faktu przez Zamawiającego, -zbiórkę odpadów nagromadzonych obok w/w pojemników, -zadbanie własnym kosztem i staraniem o to aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia pojemników), a pojemniki nie zostały uszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, -prowadzenie bieżących napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, mających na celu przywrócenie ich do pełnej użyteczności w przypadku ich uszkodzenia, -przeprowadzenie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, -segregację wtórną zebranych odpadów i ich zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami, -zagospodarowanie i unieszkodliwianie odpadów balastowych, wysegregowanych z zebranych odpadów selektywnych we własnym zakresie, -prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości zebranych odpadów selektywnie z każdego gospodarstwa domowego i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań, -prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie i składanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów, Świadczenie w/w usług musi być zgodne z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Andrychów stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.) 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych Podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże że: -w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (dotyczące utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni) odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca wykaże że: - dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: a) samochodem ciężarowym skrzyniowym do 5 ton- min 1 szt, b) samochodem do opróżniania pojemników o poj. 1.100 l - min. 1 szt., 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 zł; dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy : A. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). B. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.). C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. E. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. F. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). G. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). H. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. I. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). J. Wzór umowy (załącznik nr 7) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy wykonawców składających wspólna ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt A,B,E,F,G,H, I,J składa pełnomocnik wykonawców. Dokument, o którym mowa w pkt C składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Co do dokumentu określonego w pkt D - składa go każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w zakresie, w jakim spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, pok. 116 (Wydz. Ochrony Środowiska, Rol. i Leś.) w godz.: poniedziałek, środa, czwartek, piątek-7.30-15.30 oraz wtorek-8.00-16.00 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15, sekretariat Burmistrza, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Majdan Królewski"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomazy
- "ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY"
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.