eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkoleń tematycznych dla uczniów XXVI LO w Łodzi w formie zajęć (warsztatów) grupowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-28

Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkoleń tematycznych dla uczniów XXVI LO w Łodzi w formie zajęć (warsztatów) grupowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5
Numer ogłoszenia: 419624 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268624 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkoleń tematycznych dla uczniów XXVI LO w Łodzi w formie zajęć (warsztatów) grupowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, szkoleń grupowych w wymaganym zakresie przedmiotowym. Zamówienie podzielono na 5 części - zgodnie z tematyką zajęć. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Innowacyjny uczeń 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych - w formie warsztatów w zakresie tematycznym dotyczącym innowacyjności w życiu codziennym i zawodowym (część 1), etyki w biznesie (część 2), podstawy wizażu (część 3), dietetyki i prawidłowego odżywiania się (część 4), aspektów zdrowotnych i właściwego (zdrowego) trybu życia (cześć 5) 2.2.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera, zajęcia praktyczne 2.3.Zamawiający dokona podziału na grupy i dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po jej opracowaniu w oparciu o zatwierdzone plany lekcji 2.4.Szkolenia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. 2.5.Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania wiążącego harmonogramu (terminów) odbywania się zajęć (dla poszczególnej części zamówienia) w miarę możliwości, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. 2.6.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły do której uczęszczają uczestnicy szkolenia. 2.7.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Koordynatorem Projektu - wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. 2.8.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym mogąc uczestniczyć Wykonawcy z którymi zostanie zawarta umowa (oraz osoby wyznaczone przez Wykonawców do realizowania usługi), podczas którego zostaną umówione kwestie formalne. O terminie spotkania Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia początek września 2014 roku) 2.9.Zajęcia mogą prowadzić osoby spełniające wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. CZĘŚĆ 1 - szkolenie z zakresu innowacyjności. Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień definicji innowacyjności i jej wymiarów; roli innowacji w życiu codziennym i zawodowym; założeń innowacyjnej gospodarki; podejścia do innowacyjności w aspekcie ekonomii społecznej; społecznej odpowiedzialności biznesu; projektów innowacyjnych; doradców innowacyjności. Na zakończenie szkolenia, uczniowie będą musieli zrealizować projekt z wybranego zagadnienia w 3-osobowych grupach, który podlegał będzie ocenie przez prowadzącego zajęcia. Organizacja Uczniowie uczestniczący w Projekcie zostaną podzieleni przez Zamawiającego na 5 grup po 12 osób. Zajęcia odbywać się będą w wyznaczonym pomieszczeniu w Szkole w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zaangażowanie Program przewiduje 150 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 2 - szkolenie zakresu etyki w biznesie Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień korporacyjna etykieta w biznesie, autoprezentacja wizualna, forma small talk w praktyce, zasady savoir-vivre dla każdej płci, zasady komunikacji niewerbalnej. Organizacja Uczniowie uczestniczący w Projekcie zostaną podzieleni przez Zamawiającego na 5 grup po 12 osób. Zajęcia odbywać się będą w wyznaczonym pomieszczeniu w Szkole w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zaangażowanie Program przewiduje 125 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 25 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 3 - szkolenie, kurs z zakresu wizażu. Tematyka poruszana podczas trwania szkolenia musi dotyczyć następujących zagadnień elementy warsztatu wizażysty oraz zasady wykonywania makijażu odpowiedniego do pracy zawodowej - uczestnicy kursu powinni poznać podstawowe zasady kreowania wizerunku. Wykonawca poprowadzi dla uczestników szkolenia krótki wykład oraz ćwiczenia praktyczne. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował materiałami dydaktycznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia, przykładowo -specjalistycznymi eksponatami do ćwiczeń, -literaturą fachową. Zamawiający zapewnia zakup podstawowych materiałów do wizażu. Zaangażowanie Program przewiduje 25 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 5 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 4 - szkolenie prowadzone przez dietetyka dot. m.in. podstaw prawidłowego odżywiania. Zajęcia będą dotyczyły następujących zagadnień podstaw prawidłowego żywienia, diet zdrowotnych, wpływu odżywiania na styl życia, energetycznych aspektów funkcjonowania organizmu, dietetycznych posiłków (zajęcia praktyczne). Zajęcia kończą się testem pisemnym Zamawiający zapewnia produkty do zajęć praktycznych z dietetyki, czyli produkty żywnościowe. Zaangażowanie Program przewiduje 40 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. CZĘŚĆ 5 - szkolenie prowadzone przez lekarza Zajęcia będą dotyczyły następujących zagadnień choroby cywilizacyjne i zawodowe, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów psychologicznych, wpływ używek na potencjał intelektualny człowieka oraz sposoby zapobiegania ww. zagrożeń. Zajęcia zakończą się testem pisemnym. Zaangażowanie Program przewiduje 40 godzin dydaktycznych przez dwa semestry w taki sposób, że na jedną grupę uczniów przypada 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po jednej lub dwie godziny dydaktyczne, bądź w innym systemie ustalonym przez szkołę zaakceptowanym przez zespół projektu. Osoba prowadząca zajęcia będzie nadzorowana bezpośrednio przez koordynatora projektu. Wykonawca (lub osoba prowadząca zajęcia) zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, kart czasu pracy oraz prowadzenia innej dokumentacji zleconej przez koordynatora projektu. 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. 4. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją szkolenia zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.4.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.6.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). 4.7.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ 1 - szkolenie z zakresu innowacyjności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Training 4people Agnieszka Kluszczyńska, ul. 11 Listopada 27 lok. 23, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ 2 - szkolenie zakresu etyki w biznesie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Wiśniewska-Mikosik, ul. Kasprzaka 64 m.20, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ 3 - szkolenie, kurs z zakresu wizażu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Brzezińska, ul. Hubala 3/16, 94-048 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ 4 - szkolenie prowadzone przez dietetyka dot. m.in. podstaw prawidłowego odżywiania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medical Diet Centrum Leczenia i Edukacji Żywieniowej Kamil Gozdowski, ul. Ks. Brzóski 34a/15, 91-321 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ 5 - szkolenie prowadzone przez lekarza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Czyżak, ul. Struga 82/84 m. 18, 90-557 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.