Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Olsztynek: ZAKUP, DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Numer ogłoszenia: 419636 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital@ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Masło Extra 200g - 2 600kg, Śmietana 18% w opakowaniu 400g kub-2 000l.,Mleko 2% folia-27 000l,Ser topiony typu (zegary) 0,200g 8szt. w pudełku-300kg,Twaróg półtłusty-2 000kg,Ser twardy półtłusty tj. Złoty Mazur,Gouda,Masdamer -600kg,Jogurty owocowe 125g oprócz truskawki -14 600szt.,Napój Actimel owocowy 4x100g-5000szt.,serek homogenizowany waniliowy 150g-1 200szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych: tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami dolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji; 2. FORMULARZ CENOWY; 3. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. l oraz, że nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 4. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5. ZAŚWIADCZENIE lub CERTYFIKAT HACCP. lub OPINIE Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że w zakładzie jest wdrożony system HACCP lub GMP i GHP; 6. WAŻNĄ DECYZJĘ o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale V SIWZ, zgodnie z formą spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego -administracja szpitala budynek nr.26 lok.o2-dział zaopatrzenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: budynek nr.26 lok.02-dział zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przyszłych zamierzeń budowlanych Gminy Olsztynek
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.