eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocianów › Naprawa dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Chocianów: Naprawa dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 419640 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314538 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chocianów, ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8183500, faks 76 8183506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osbowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczenie kruszywa ( pospółki gliniastej - drogowej ) z rozplantowaniem i zagęszczeniem na drogach leśnych gruntowych oraz równanie, profilowanie i zagęszczanie nawierzchni dróg leśnych gruntowych w 2012 roku, na terenie Nadleśnictwa Chocianów. Przedmiotem zamówienia jest równanie, profilowanie i zagęszczenie dróg leśnych o łącznej długości ok. 10 km przy średniej szerokości 4 m, przy użyciu równiarki samojezdnej i walca drogowego, oraz zakup i dostawa 2000 ton pospółki gliniastej na drogi leśne wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem. Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne równanie, profilowanie oraz żwirowanie (uzupełnianie ubytków) z zagęszczeniem dróg w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, rozmiaru, terminu i miejsca wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą w protokółach przekazania prac do wykonania - zleceniach. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, na którym będą wykonywane prace objęte niniejszym postępowaniem w celu dokonania oceny warunków realizacji zamówienia. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: kod CPV 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg kod CPV 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa ( pospółka gliniasta ) kod CPV 45233225-2 - drogi jednopasmowe kod CPV 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Kruszywo ( pospółka gliniasta ) musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa i posiadać certyfikat lub świadectwo jakości pod względem przydatności zastosowania w budownictwie drogowym . Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3.2 Szczegółowy zakres prac przedstawiono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego. Roboty będą realizowane na podstawie wystawionych zleceń dla danego leśnictwa i realizowane zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót drogowych, które zostały opisane w Poradniku pt. DROGI LEŚNE wydanym przez DGLP Warszawa-Bedoń 2006 r. w części 12. Technologie prac remontowych na drogach leśnych ( Karty technologiczne 1; 2; 3; 4; 5 i 6 ). Wymagany 12 miesięczny okres gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy Alfred Płatek Płatek, Gwizdanów 6, 59-305 Rudna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200775,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129343,69

  • Oferta z najniższą ceną: 129343,69 / Oferta z najwyższą ceną: 238263,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.