Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Lubartów: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2013 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego
Numer ogłoszenia: 41964 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2013 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2013 zgodnie z potrzebami. 1.Pomiar kontrolny punktów granicznych działek w oparciu o §§ 37 i 38 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków Dz.U.Nr 38 poz. 454 z dnia 29.03.2001 r. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego /Dz.U.Nr 263 poz.1572/ Dla zleceniodawcy powinien być przekazany operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 2.Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem ich zasięgów. Klasyfikację użytków gruntowych działek należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.09.2012 r. w sprawie klasyfikacji gruntów Dz.U.Nr poz.1246 oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz punkt 1) Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej o zmianie użytków i klas gruntów oraz do zmiany zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków. 3.Podział działki do celów prawnych. Podział działki należy dokonać zgodnie z ustawa o gospodarce Nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. tj. Dz.U.Nr 261 poz.2603 z 2005 r. z późn. zmianami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.12. 2004 r. Dz.U.Nr 268 poz.2663 w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości. oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz pkt.1) Dla zamawiającego należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 4.Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek . Wznowienie znaków geodezyjnych granic działki należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. tj. Dz.U.Nr 193 poz.1287 z dnia 08.10.2010 r. oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz pkt.1) Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych granic działki. 5.Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy przedłożyć w formie akt sprawy kopie odszukanych tytułów własności nieruchomości, kopię dokumentacji geodezyjnej , przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. 6.Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku z modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów. Przy sporządzaniu dokumentacji geodezyjno- prawnej należy dokonać badania księgi wieczystej, sporządzić wykaz synchronizacyjny działek, wyrys i wypis z ewidencji gruntów, sporządzić wniosek o dokonanie korekty zapisów w księdze wieczystej, oraz otrzymać pokwitowanie z Wydziału Ksiąg wieczystych o złożeniu dokumentacji w sprawie zmiany zapisów w KW. 7.Scalenie i wymiana gruntów Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek zgodnie z ustawą o scaleniu i wymianie gruntów z dnia 26.03. 1982 r. tj. (Dz.U.Nr 179 poz.1749 z 2003 r.) Dla zleceniodawcy przekazać operat techniczny ze scalenia i wymiany gruntów wraz z dokumentacją niezbędna do wydania decyzji administracyjnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności dysponowaniem min. 1 osobą posiadającą uprawnienia: tj. Wykonawcy powinni spełniać warunki określone w art.42 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne i tak powinni posiadać uprawnienia zawodowe nr 1 i 2 dla części zamówienia nr.1,3,4,5,6,7, uprawnienia zawodowe 1,2,5 dla części zamówienia nr 7, oraz uprawnienia klasyfikatora i zgodę Starosty Lubartowskiego dla części nr 2. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 161 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Rozbudowa i przebudowa budynku warsztatowo - garażowego
- Dostawa aparatu do laseroterapii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie.
- Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej w m. Łucka - Kolonia oraz przy Szkole Podstawowej w Brzezinach, gm. Lubartów
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Budowa zbiornika retencyjnego przy ul. Kresowej w Justynowie
- Przebudowa ul. Leśnej oraz części ulicy Pochyłej w Osoli wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- " Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kozubów "
- Wykonanie projektu kanalizacji deszczowej na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.