Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Warszawa: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego III dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-126/2013
Numer ogłoszenia: 419762 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego III dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-126/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego III dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Zamówienie obejmuje 9 pakietów: pakiet 1 - Woda do nawilżaczy, Pakiet 2 - Zgłebniki PUR, Pakiet 3 - Worki colostomijne, Pakiet 4 - Irygator, Pakiet 5 - Igły do stymulatora, Pakiet 6 - Igły do blokad nerwów obwodowych ze stymulatorem pod kontrolą usg, Pakiet 7 - aparaty do toczenia płynów do pomp objętościowych, Pakiet 8 - maszynki do golenia pola operacyjnego, Pakiet 9 - ostrza do strzyżarki chirurgicznej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6. Warunki udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać Wykonawcy 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 6.1.1. posiadania wiedzy i doświadczenia; 6.1.2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz 6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 6.2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: Za spełnienie warunków określonych w pkt 6.1.1 - 6.1.3 Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.1. Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.4 Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2. Ocena zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów wymaganych. 7. Dokumenty wymagane do przedłożenia w składanej przez Wykonawcę ofercie. 7.1. W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia: 7.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 7.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia: 7.2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty; 7.2.2. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo oświadczenie/ informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 7.2.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 7.4.2. Oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt 7.1.1 oraz 7.3 składa pełnomocnik. 7.4.3. Oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt. 7.2 składa każdy Wykonawca. 7.4.4. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 7.4.5 Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 7.4.6 Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia: 7.3.1. deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679); 7.3.2. materiałów określających parametry oferowanego sprzętu tj. materiałów producenta, folderów, opisów lub katalogów, itp. materiałów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3. 7.3.3. W przypadku gdy z dokumentów wskazanych w pkt 7.3.2 SIWZ nie będzie można w sposób jednozanczny stwierdzić spełnianie wymagań postawionych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, do dokonania demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego). UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa,
Pawilon H, pokój nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, Dział Zamówień Publicznych, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Pawilon H, pokój nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług hotelowych dla Jury i gości specjalnych XII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Wymiana stolarki stalowej na nową aluminiową w Kielcach, Krakowie, Chorzowie - 3 części
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Zakup kopert
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia w Ostrzeszowie
- Dostawa materiałów ochronnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego, implantów ortopedycznych, środków do dezynfekcji maszynowej
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa nici i siatek
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.