eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliszbudowa budynku magazynowo-garażowego na terenie siedziby Spółki "Oświetlenie Uliczne i Drogowe" sp. z o.o. przy ul. Wrocawskiej 71A w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 41978

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: budowa budynku magazynowo-garażowego na terenie siedziby Spółki "Oświetlenie Uliczne i Drogowe" sp. z o.o. przy ul. Wrocawskiej 71A w Kaliszu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z .o.o., do kontaktów: Paweł Sobczak, ul. Wrocławska 71A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7658087, fax 062 7658074, e-mail: psobczak@oswietlenie.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oswietlenie.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka prawa handlowego; pozostała działalnośćwspomagająca transport lądowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku magazynowo-garażowego na terenie siedziby Spółki "Oświetlenie Uliczne i Drogowe" sp. z o.o. przy ul. Wrocawskiej 71A w Kaliszu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Wrocławska 71A, 62- 800 Kalisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku magazynowo- garażowego o kubaturze 1080,33 m kw. i powierzchni zabudowy 256,60 m kw. wraz z budową instalacji wewnętrznych wod.- kan., elektrycznych, telefonicznych, alarmowych i komputerowych w tymże budynku oraz przyłączy zewnętrznych budynku do sieci wod.- kan., deszczowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych doumentów rejestrowych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo składania ofert, f) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na budowę budynków magazynowo- garażowych o łącznej wartości i zamówienia min. 1 mln (brutto) PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie, h) dysponują osobami nadzoru posaidającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (branża: budowlana, sanitarna i elektryczna), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1. dokumenty wymienione w pkt. a)- f) winny być przedłożone przez każdego wykonawcę z osobna; 2. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. g) - i) mogą złożyć wspólnie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 5 500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamóienia zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( branża: budowlana, sanitarna i elektryczna), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: zrealizowali w ostatnich 5 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o zam. publiczne co najmniej 2 zamówienia na budowę budynków magazynowo- garażowych o łącznej wartości zamówienia min. 1 mln (brutto) PLN, co potwierdził pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża budowlana, sanitarna, elektryczna), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa: - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy kierownika robót), - zaświadczenie z Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy kierownika robót) b) zaświadczenie zawodowe- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na budowę budynków magazynowo- garażowych o łącznej wartości zamówienia min. 1 mln (brutto) PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswietlenie.kalisz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 12:00, pokój nr 5 w siedzibie "Oświetlenie Uliczne i Drogowe" sp. z o.o.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.