Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Płock: Promocja Miasta Płocka I Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki poprzez usługi świadczone podczas meczów piłki nożnej zespołu Wisła Płock S.A.
Numer ogłoszenia: 4197 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, ul. Tumska 9A, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 19 20, faks 24 367 19 20 wew. 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Płocka I Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki poprzez usługi świadczone podczas meczów piłki nożnej zespołu Wisła Płock S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta Płocka I Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki poprzez usługi świadczone podczas meczów piłki nożnej zespołu Wisła Płock S.A..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wisła Płock S.A., ul. Łukasiewicza 34, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Sekcja piłki nożnej Wisła Płock S. A. jest jedynym podmiotem gospodarczym, który może zapewnić reklamę Zamawiającego na stadionie im. K.Górskiego w Płocku, przy ul. Łukasiewicza 34/3 w Płocku podczas zawodów sportowych tj. meczów polskiej Pierwszej oraz Czwartej Ligi piłki nożnej a także innych piłkarskich meczów nieligowych (bandy elektroniczne, bandy statyczne, naklejki reklamowe na boisku). Ponadto jako jedyna jest dysponentem miejsca na strojach sportowych zawodników Wisła Płock (koszulki, spodenki, dresy) i tylko ta spółka z oczywistych względów może oferować umieszczenie logotypu miasta na strojach sportowych, wszelkich materiałach promocyjnych klubu (ścianki, plakaty, bilety itp.). Tylko Sekcja Piłki Nożnej Wisła Płock S.A. ma prawo do udostępnienia wizerunku zawodników Wisły S.A. Płock do celów promocyjnych oraz ma prawa do zamieszczania spotów promocyjnych w programach telewizji Wisła TV oraz na ekranie LED.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Dostawa sprzętu IT
- Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiektach MOSiR Płock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.