To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Uniejów: Dostawa wyposażenia dla Zamku i Domu Pracy Twórczej w Uniejowie
Numer ogłoszenia: 41985 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23329 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Zamku i Domu Pracy Twórczej w Uniejowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Zamku oraz Domu Pracy Twórczej w Uniejowie. Wyposażenie o którym mowa powyżej obejmuje w szczególności: Meble, lustra, lampy, poduszki, kołdry, bieliznę pościelową, ręczniki, szlafroki, kapcie i dywaniki łazienkowe. Szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia zamieszczone w udostępnionych plikach pn.: Zamek i Dom Pracy Twórczej. Zamawiający dopuszcza jako alternatywne wykonanie mebli z litej dębiny zamiast z drewna egzotycznego. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.31.22 - Komody 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.20 - Meble do sypialni, inne niż łóżka i kanapy 39.14.31.12 - Materace 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.33.00 - Ławy 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.41.00 - Ręczniki 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE Sp. z o o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609756,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 696446,66
Oferta z najniższą ceną: 696446,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1316090,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa krzeseł
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.