Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Toruń: Przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości dla 30 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu w ilości po 15 godzin lekcyjnych na każdą grupę
Numer ogłoszenia: 419910 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6547068, faks 056 6529619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl, www.kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości dla 30 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu w ilości po 15 godzin lekcyjnych na każdą grupę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości dla 30 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu w ilości po 15 godzin lekcyjnych na każdą grupę w terminie od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2012 roku. Zajęcia w ramach kursu przedsiębiorczości mają na celu zaszczepienie wśród młodych osób postaw przedsiębiorczych oraz dostarczenie uczestnikom projektu niezbędnej wiedzy potrzebnej do założenia i poprowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto zakres kursu powinien obejmować podstawy prawa pracy, gospodarki rynkowej, rozliczeń finansowo-podatkowych i księgowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej. Przy podpisaniu umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 15 godzinny konspekt zajęć w ramach kursu przedsiębiorczości, uwzględniający powyższe zagadnienia. Szkolenia będą odbywały się w 3 grupach: Grupa 1 - przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości w Bydgoszczy dla 10 osób w wymiarze 15 godzin lekcyjnych Grupa 2 - przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości w Brodnicy dla 10 osób w wymiarze 15 godzin lekcyjnych Grupa 3 - przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości w Inowrocławiu dla 10 osób w wymiarze 15 godzin lekcyjnych Zajęcia w ramach kursu przedsiębiorczości może przeprowadzić tylko i wyłącznie wykwalifikowany doradca zawodowy lub nauczyciel przedsiębiorczości, posiadający doświadczenie w pracy z młodzieżą. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem kursu przedsiębiorczości, łącznie z kosztami wynikającymi z: - zatrudnienia doradcy zawodowego lub wykwalifikowanego nauczyciela przedsiębiorczości - zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (zarówno dydaktycznych jak i piśmiennych) - wynajmu sali dydaktycznej. Należność za przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości zostanie wypłacona po zakończeniu jego realizacji, na podstawie przedłożonej faktury/rachunku do 31.12.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany do: - dokumentowania przeprowadzonych zajęć oraz prowadzenia dziennika zajęć. Cała dokumentacja związana z realizacją przedmiotu zamówienia musi zawierać logo UE, EFS POKL oraz tytuł projektu. - oznakowania logo POKL i UE wszystkich dokumentów sporządzonych w ramach projektu wg wzoru znajdującego się w wytycznych Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL umieszczonego na stronie www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji (http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/zasady.aspx). Link do promocji POKL znajduje się również na stronie internetowej OHP (www.ohp.pl), i umieszczenia pod ww. logotypami zapisu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego. - wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). - wykonawca zobowiązany jest do przechowywania całości dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31 grudnia 2020 roku. W przypadku kontroli Zamawiającego przez organ do tego uprawniony wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dokumentów, w tym dokumentów finansowych w związku z realizacją podpisanej na usługę umowy. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty przez osoby prawne Zamawiający wymaga posiadania przez instytucje szkolące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych WUP (prowadzonego w trybie art. 20 ustawy O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) lub akredytację MEN - Zamawiający żąda uzupełnienia i podpisania przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Posiadanie wymaganych dokumentów sprawdzone zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełni.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizowaniu kursów przedsiębiorczości dla młodzieży (dla osób w wieku od 15 do 24 lat) tj. o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili w ramach zakończonej usługi lub usług minimum 45 godzin lekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości dla młodzieży - załącznik nr 4 do SIWZ. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami poświadczającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami. Posiadanie wymaganych dokumentów sprawdzone zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełni.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a osoby te będą posiadały: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - wiedzę na temat prawno-podatkowych aspektów rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym umiejętność interpretowania przepisów podatkowych - wiedzę z zakresu funduszy unijnych, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - biegłą znajomość oprogramowania biurowego, - komunikatywność. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych kryteriów Wykonawca powinien przedstawić kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych ew. Certyfikaty, bądź świadectwa potwierdzające ukończenie szkoleń lub kursów z wymienionego zakresu. Ponadto, zajęcia może prowadzić wyłącznie wykwalifikowany doradca zawodowy lub nauczyciel przedsiębiorczości, posiadający doświadczenie w pracy z młodzieżą. W przypadku wykonania zamówienia przez doradców zawodowych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopię decyzji wystawionej przez Wojewodę o nadaniu licencji doradcy zawodowego (kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), Posiadanie wymaganych dokumentów sprawdzone zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełni.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dokumenty potwierdzające, że wykazane wg załącznika nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. referencje, -oświadczenie Wykonawcy o posiadanym wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy lub akredytacji MEN, -pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie dla osoby podpisującej ofertę - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Certyfikat jakości usług - 20
- 3 - Doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu przedsiębiorczości dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu 87-100 Toruń, ul. Poznańska 11/13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu 87-100 Toruń, ul. Poznańska 11/13, pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa przeprowadzenia kursu przedsiębiorczości dla 30 uczestników dotyczy projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ulanów
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno
- Świadczenie usługi szkoleniowej z zakresu komunikacji wewnętrznej i współpracy w zespole.
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.