eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › roboty remontowe nawierzchni ulic i chodników na terenie Miasta Malborka



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 41994

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: roboty remontowe nawierzchni ulic i chodników na terenie Miasta Malborka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe nawierzchni ulic i chodników na terenie Miasta Malborka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Miasta Malborka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Roboty budowlane - wymiana nawierzchni asfaltowych ulic, nawierzchni chodników oraz wymiana elementów ulic (krawężniki, obrzeża) z materiałów powierzonych przez Zamawiającego (kostka betonowa, płyty chodnikowe, krawężniki, obrzeża). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje min. 3 szt, protokoły odbioru) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.24 - Drogi dwupasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.24 - Roboty budowlane w zakresie dróg dwupasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przybliżone ilości robót przewidywanych do wykonania: 1.Nawierzchnia z mieszanki min-bitum. grysowo-żwirowej - warstwa ścieralna gr. 4 cm - około 5400 m2 2.Frezowanie nawierzchni asfaltowej - ok. 5400 m2 3.rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 - ok. 2600 m2 4.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej - ok. 2600 m2 5.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce c-p - ok. 163 m2 6.przełożenie chodników z płyt betonowych 50x50x7 - ok. 75 m2 7.rozebranie obrzeży betonowych 30x8 - ok. 540 mb 8.ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - ok. 580 mb 9.rozebranie krawężników - ok. 3300 mb 10.rozebranie ław betonowych pod krawężniki - ok. 72 m3 11.ławy betonowe z oporem pod krawężniki - ok. 140 m3 12.ustawienie krawężników betonowych 30x15 na podsypce c-p - ok. 680 mb 13.ustawienie krawężników betonowych 30x20 na podsypce c-p - ok. 2600 mb 14.rozebranie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm - ok. 62 m2 15.rozebranie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr. 8 cm na podsypce c-p - ok. 330 m2 16.nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce c-p gr. 4 cm. - ok. 450 m2 17.nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm na podsypce c-p gr. 4 cm. - ok. 62 m2 18.rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych gr. 15 cm - ok. 125 m2 19.podbudowa betonowa gr. 10 cm - ok. 125 m2 20.ręczne korytowanie w gruncie kat. III na głębokość 20 cm - ok. 24 m2 21.podsypka piaskowa gr. 10 cm. - ok. 24 m2 22.podsypka cem-piask. gr. 3 cm - ok. 163 m2 23.wywóz gruzu z rozbiórek na odległość do 5 km. - ok. 440 m3 Podane wyżej przybliżone ilości mogą ulec zmianie. Roboty wykonywane będą w miejscach wskazywanych przez zamawiającego w zależności od wymaganych potrzeb. Rozliczanie wykonanych robót następować będzie w okresach miesięcznych w oparciu o wykonany zakres (wykonane ilości przemnożone przez ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 pln., słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz ofertowy 2) kosztorys ofertowy uproszczony zawierający dla każdej pozycji oznaczenie jednostki, ilość jednostek, cenę jednostkową oraz wartości dla poszczególnych pozycji i dla całego kosztorysu, sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) 3) dowód wniesienia wadium 4) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wykonawców występujących wspólnie/ partnerów, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 8) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9) Wykaz osób sprawujących funkcje kierownicze (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z opisem punktu VI.A.8 ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje min. 3 szt, protokoły odbioru) 4) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń 5) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,0 zł. 3) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dokona ubezpieczenia przedmiotowej budowy od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę 50.000,0 zł i polisę przedłoży w dniu podpisywania umowy. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 50.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatna w kasie Urzędu, przelewem bankowym w oparciu o wystawiona fakturę lub na konto Nr 03 2030 0045 1110 0000 0039 8430. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Malborka, 82-200 Malbork, Plac Słowiański 5, pokój 217.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.