To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-27
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa tuszy, tonerów, bindownic, papieru oraz kalendarz
Numer ogłoszenia: 420066 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400690 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne, ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, faks 022 686 2339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy, tonerów, bindownic, papieru oraz kalendarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - dostawa tuszy i tonerów zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu) Część 2 - dostawa bindownic, papieru oraz kalendarzy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRAXIS S.J Pielecka i Petlak, ul. Wólczańska 66, 90-516 ŁÓDŻ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24434,16
Oferta z najniższą ceną: 24434,16 / Oferta z najwyższą ceną: 37906,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa bindownic, papieru oraz kalendarzy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE Andrzej MARKOWSKI, ul. Rejtana 19B m 28A, 05-270 MARKI, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4581,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4071,14
Oferta z najniższą ceną: 4071,14 / Oferta z najwyższą ceną: 4071,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-226/2025: Remont instalacji c.o. na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa w bud. nr 38 ul. Żwirki i Wigury 9/13 oraz w budynku nr 16 ul. Kajakowa 8
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w związku z programem dofinansowania "FENIKS"
- SVA/4620-213/2025: Termomodernizacja budynków nr 3, nr 5, nr 6 i nr 11 w m. Giżycko
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.