eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa składu, druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych biuletynu Kombatant w 2011 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Warszawa: Usługa składu, druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych biuletynu Kombatant w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 4200 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619019, faks 022 6619073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udskior.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa składu, druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych biuletynu Kombatant w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk 11 numerów, w tym dziesięć numerów zwykłych, jeden numer specjalny, Biuletynu Kombatant w roku 2011 oraz jego dostawa do siedziby zamawiającego oznacza świadczenie na rzecz Urzędu następujących usług: 1. konwersja plików z dowolnego edytora, 2. konwersja stron złożonego biuletynu na PDF, 3. ewentualne przepisanie tekstów, 4. nanoszenie korekt redakcyjnych i korektorskich, 5. łamanie tekstu, 6. skanowanie, retuszowanie i przygotowanie do naświetlania fotografii i ilustracji, wektorowe odtwarzanie schematów, wykresów i tabel, 7. wykonanie wydruków korektowych i proofu lub ozalidu, 8. wykonanie naświetleń, 9. wykonanie montażu elektronicznego, 9. druk Biuletynu, szycie stron, foliowanie okładki, 10. pakowanie i dostarczenie nakładu Biuletynu do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika Urzędu. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego obecność podczas wykonywania składu, tj. pkt. 1-7, a także pokryje ewentualne koszty z tym związane. Dane techniczno-wydawnicze numerów zwykłych -dziesięć numerów: -nakład: 4200 egzemplarzy, -objętość: 40 kolumn (tzn. 4 strony okładki oraz 36 stron w środku numeru)- kreda, kolor, -format: A4, -zdjęcia: ok. 100 kolorowych, -okładka: kreda matowa ok. 170 g, kolor, folia matowa jednostronnie -środek (36 stron): kreda matowa 90-115 g, kolor, -szycie: zeszytowe, -łamanie według makiety wstępnej, -skanowanie, -obróbka zdjęć, -wektorowe odtwarzanie schematów, wykresów, tabel, -trzy korekty z wydrukami i rewizja wybranych stron oraz jeden wydruk kolorowy, -montaż elektroniczny, -naświetlanie klisz, -czas wykonania: -przygotowanie - 3 dni robocze od dnia odbioru materiałów w siedzibie Zamawiającego lub, o ile to możliwe, wysłania Wykonawcy materiałów drogą elektroniczną; -wydruk - od dnia podpisania do druku: 3 dni robocze (część nakładu - ok. 500 sztuk), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu), -dostawa do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (część nakładu - ok. 500 szt.), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu) od dnia podpisania do druku. Dane techniczno-wydawnicze numeru specjalnego (jeden numer): -nakład: 4500 egzemplarzy, -objętość: 44 kolumny (tzn. 4 strony okładki i 40 stron w środku numeru) ?- kreda, kolor, -format: A4, -zdjęcia: ok. 120 kolorowych, -okładka: kreda matowa ok. 170 g, kolor, folia matowa jednostronnie -środek (40 stron): kreda matowa 115 g, kolor, -szycie: zeszytowe, -łamanie według makiety wstępnej, -skanowanie, -obróbka zdjęć, -wektorowe odtwarzanie schematów, wykresów, tabel, -trzy korekty z wydrukami i rewizja wybranych stron oraz jeden wydruk kolorowy, -montaż elektroniczny, -naświetlanie klisz, -czas wykonania: -przygotowanie - 3 dni robocze od dnia odbioru materiałów w siedzibie Zamawiającego lub, o ile to możliwe, wysłania Wykonawcy materiałów drogą elektroniczną; -wydruk - od dnia podpisania do druku: 3 dni robocze (część nakładu - ok. 500 sztuk), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu), -dostawa do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (część nakładu ok. 500 szt.), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu) od dnia podpisania do druku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.21.20.00 - Czasopisma .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie badania przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie badania przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie badania przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie badania przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie badania przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udskior.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udskior.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa; pokój nr 3034.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.