To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 42016 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Lubliniec: Przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21119 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
15139906000000, ul.
ul. Paderewskiego
7,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 510 514, faks
343 510 511, e-mail
wor@lubliniec.starostwo.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WOR.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu. 2.Przedmiotowe zadanie obejmuje przebudowę ul. Św. Anny o łącznej długości 730m. Jest to droga jednojezdniowa dwukierunkowa, o przekroju ulicznym. Wzdłuż ul. Św. Anny po prawej stronie zlokalizowany jest ciąg pieszo-rowerowy, natomiast po lewej stronie występuje chodnik, parking oraz pobocze. Wzdłuż drogi zlokalizowane są zjazdy indywidualne oraz wejścia na posesje. Przedmiotowy odcinek odwadniany jest poprzez istniejącą kanalizację deszczową lub grawitacyjny spływ wody. Na odcinku I proponowane rozwiązanie przewiduje, że przebieg drogi, geometria zostały dostosowane do przebiegu w stanie istniejącym. Natomiast na II odcinku została zmieniona geometria skrzyżowania zmieniając pierwszeństwo przejazdu na relacji ul. Św. Anny - ul. Oświęcimską. Na przedmiotowych odcinkach przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,5m - odcinek I i 7,0m - odcinek II. Ponadto na odcinku I przewidziano: ciąg pieszo-rowerowy o szer. 3m, 17 miejsc parkingowych usytuowanych równolegle do jezdni, 10 miejsc parkingowych usytuowanych prostopadle, po prawej stronie ciąg pieszo rowerowy o szer. 3m oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,75m. Po lewej stronie przewidziano 48 miejsc parkingowych zlokalizowanych na odcinku drogi o długości 149m. Na II odcinku przewidziano przebudowę skrzyżowania ulic Św. Anny, Mickiewicza i Oświęcimskiej. 3.Wszelkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P. Poż. 4.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ) - dla branży drogowej, b)specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 do SIWZ) - dla branży drogowej, c)przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) - dla branży drogowej, d)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 5 do SIWZ) - dla branży elektroenergetycznej, e)specyfikacje techniczne (załącznik nr 6 do SIWZ) - dla branży elektroenergetycznej, f)przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) - dla branży elektroenergetycznej, g)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, h)specyfikacje techniczne (załącznik nr 9 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, i)przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, j)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ) - dla branży: sieć wodociągowa, k)specyfikacje techniczne (załącznik nr 12 do SIWZ) - dla branży: sieć wodociągowa, l)przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) - dla branży: sieć wodociągowa, m)plan wyrębu (załącznik nr 14 do SIWZ), n)docelowa organizacji ruchu (załącznik nr 15 do SIWZ), 5.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonych od daty odbioru końcowego każdego z wykonanych elementów robót. 6.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 7.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 8.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45100000-8,
45122000-8,
45230000-8,
45231300-8,
45316110-9,
45317300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1902317.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2361798.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa odzieży dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.