Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Warszawa: Usługa stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów, pogotowia technicznego oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 42018 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, ul. Terespolska 15A, 03-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5091534, fax 022 5091631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów, pogotowia technicznego oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów, pogotowia technicznego oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.Wykonawca musi zapewnić stałą obecność na obiekcie co najmniej jednego pracownika, w godzinach pracy Sądów, od poniedziałku do piątku (osiem godzin dziennie), którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową i zakresem prac konserwacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis techniczny i zakres czynności konserwacyjnych urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: e)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonaną lub wykonywaną co najmniej jedną usługę konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych o wartości usługi nie niższej niż 80.000,00 zł brutto każda. Zamawiający do porównania przyjmie takie wskazane usługi, dla której określona jest wartość, przedmiot, data wykonywania. Spełnienie warunku porównywalności wymaga załączenia do oferty wykazu usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, a także załączenia dokumentów ( np. referencje, opinie ) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; b)skierują taką liczbę osób jaka jest wymagana do starannego, należytego i kompleksowego wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do zakresu wskazanego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, przy czym zamawiający wymaga stałej obecności na obiekcie co najmniej jednego pracownika wykonawcy, w godzinach pracy Sądów, od poniedziałku do piątku (osiem godzin dziennie), której zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową i zakresem prac konserwacyjnych; c)skierują do realizacji zamówienia osoby nie karane, posiadające prawo do pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828) na stanowisku dozoru i eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci - grupa 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w tym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV; urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, aparatury kontrolno-pomiarowej; d)w przypadku awarii zapewnią czas reakcji serwisowej (pogotowia technicznego) w ciągu którego podjęte zostaną działania zmierzające do jej usunięcia, do 60 minut od terminu zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego, e)udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, a w przypadku dostarczenia koniecznych do wykonania naprawy części zamiennych udzielą na nie gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiążą się, że w wypadku wyboru jego oferty, o ile suma ubezpieczenia jest mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), podwyższą przed zawarciem umowy sumę ubezpieczenia do wymaganej kwoty oraz będą systematycznie przedłużać ubezpieczenie w tej wysokości, w okresie realizacji zamówienia, co potwierdzą złożeniem wraz z ofertą oświadczeniem, zgodnie z powyższymi wymogami, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, o których mowa w ust. 3. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 3)Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, ze zostały spełnione warunki określone w ust. 1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1)W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi złożyć: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z ust. 1 pkt. 2 lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz ), do którego należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ust. 1 pkt. 2 lit. c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi złożyć polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w okresie realizacji zamówienia. Gdy suma ubezpieczenia jest niższa od 100.000,00 zł - wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o zobowiązaniu się w przypadku wyboru jego oferty, do podwyższenia przed zawarciem umowy sumy ubezpieczenia do wymaganej wysokości. O ile okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji zamówienia, należy również dołączyć oświadczenie o zobowiązaniu się, że w przypadku wyboru oferty wykonawcy przedłuży on okres ubezpieczenia w wymaganej wysokości - do czasu zakończenia wykonywania usługi; 4)Wymagane jest złożenie (zgodnie z art. 44 ustawy) wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.warszawapraga.so.gov.pl/index.php?pid=157
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie 03 - 813 Warszawa, ul. Terespolska 15A, pok. 742.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie 03 - 813 Warszawa, ul. Terespolska 15A, pok. 742.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
- Wykonanie przeglądów 5-letnich instalacji elektrycznych i odgromowych w zasobach AMW OR Kraków
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.