eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryRealizacja etapu II projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-13

Ogłoszenie nr 42021 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.

Żory: Realizacja etapu II projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach", dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13518-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13875-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego  25, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 348 245, faks 324 348 248, e-mail umzory@um.zory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja etapu II projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na zewnętrzne aluminiowe o Obudowa grzejników płytą meblową o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, o Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic, o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne o Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 2 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół nr 2, a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych, o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, o Obudowa grzejników płytą meblową, o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych (doposażenie), o Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic (dotyczy pracowni nr 208), o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne o Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 3 Modernizacja pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych, o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, o Obudowa grzejników płytą meblową, o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. Uwagi Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne wraz z montażem automatycznych rolet okiennych oraz klimatyzacji. Zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy, urządzenia, maszyny oraz meble (zakres wykreślony w dokumentacji projektowej)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45331220-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT134967.60
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD USŁUG SPECJALISTYCZNYCH Roman Sozański,  ,  os. 700-lecia 3a/3,  44-240,  Żory,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 291406.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 291406.39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359297.24
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Modernizacja pracowni w Zespole Szkół nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT123574.95
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD USŁUG SPECJALISTYCZNYCH Roman Sozański,  ,  os. 700-lecia 3a/3,  44-240,  Żory,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295440.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295440.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396754.36
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Modernizacja pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT112195.11
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRAGMATIC Sp. z o.o.,  ,  ul. Krakowska 201,  40-393,  Katowice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246890.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246890.74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246890.74
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.