To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 42021 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Żory: Realizacja etapu II projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach", dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13518-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13875-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny
27625554200000, ul.
Al. Wojska Polskiego
25,
44240
Żory, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 348 245, faks
324 348 248, e-mail
umzory@um.zory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja etapu II projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego modernizację pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, Zespole Szkół nr 2 oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych, a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na zewnętrzne aluminiowe o Obudowa grzejników płytą meblową o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, o Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic, o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne o Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 2 Modernizacja pracowni w Zespole Szkół nr 2, a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych, o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, o Obudowa grzejników płytą meblową, o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych (doposażenie), o Wykonanie oświetlenia podstawowego w tym oświetlenia tablic (dotyczy pracowni nr 208), o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. c) Roboty instalacyjne o Wykonanie instalacji klimatyzacji. Część 3 Modernizacja pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego a) Roboty budowlane o Wymiana wykładzin podłogowych, o Wymiana parapetów wewnętrznych, o Wymiana rolet okiennych wewnętrznych materiałowych na wewnętrzne aluminiowe, o Obudowa grzejników płytą meblową, o Obudowa rur i ościeży okiennych oraz ościeży drzwiowych płytami gipsowo-kartonowymi, o Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych na aluminiowe, o Zamurowanie wnęk drzwiowych od strony korytarza z montażem nadproży drzwiowych, o Wykonanie tynków na zamurowaniach i nadprożach, o Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, o Malowanie ścian, sufitów, grzejników i rurek c o. b) Roboty elektryczne o Wykonanie rozdzielnic bezpiecznikowych, o Wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego stosowania, o Wykonanie instalacji zasilania komputerów, o Wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, o Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, o Wykonanie ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrona przeciwprzepięciowej, o Wykonanie instalacji informatycznej, o Wykonanie instalacji związanej z tablicą interaktywną. Uwagi Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne wraz z montażem automatycznych rolet okiennych oraz klimatyzacji. Zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy, urządzenia, maszyny oraz meble (zakres wykreślony w dokumentacji projektowej)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45331220-4,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Budowlano Informatycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134967.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 291406.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja pracowni w Zespole Szkół nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT123574.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 295440.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Modernizacja pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112195.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 246890.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Dostawa zestawów, serwet, fartuchów i pieluchomajtek
- OCHRONA OSÓB I MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO MAJĄCEGO SIEDZIBĘ W ŻORACH PRZY AL. JANA PAWŁA II NR 15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM DO BUDYNKU REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2025 roku.
- Zakup nowego samochodu wywrotka dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach.
- Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych z cmentarzy komunalnych oraz z terenu budynku ul. Jastrzębia 5-7 i ul. Sokola 5 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.