eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42022

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnowskie Góry: OLK/2/PB/2006 "Przebudowa i rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Obwód Lecznictwa Kolejowego w Tarnowskich Górach, ul. Piłsudskiego 18" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Obwód Lecznictwa Kolejowego, do kontaktów: Andrzej Krawczyk, ul. Piłsudskiego 18, 42-600 Tarnowskie Góry, tel. 032 7691386, fax 032 7691385, e-mail: olk_tarn_gory@data.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OLK/2/PB/2006 "Przebudowa i rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Obwód Lecznictwa Kolejowego w Tarnowskich Górach ul. Piłsudskiego 18" 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnowskie Góry, ul. Piłsudskiego 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Obwód Lecznictwa Kolejowego w Tarnowskich Górach ul. Piłsudskiego 18. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełniają warunki określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto zamawiającego, w ING Bank Śląski O/O Tarnowskie Góry nr konta: 05 1050 1386 1000 0022 1764 0214. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w sekretariacie - pok. nr 30, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.09.2006 r. do godz. 10.00. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej, powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Sytuacja finansowa: a) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 350 000,00 zł, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień - udokumentowane jak w pkt IV-1.4.10. b) Posiadać średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 3 500 000,00 zł, potwierdzony jak w pkt IV-1.4.9. Potencjał kadrowy: Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, a nadto uprawnienia geodezyjne, co należy udokumentować jak w pkt IV 1.4.6. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadań o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, udokumentowane jak w pkt IV 1.4.8. Jako zadanie o tematyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo-finansowym, zamawiający rozumie realizacje dotyczące remontu, modernizacji lub budowy obiektów kubaturowych wraz z niezbędnymi instalacjami o wartości nie niższej niż 1 500 000 zł. Co najmniej jedno z tych zadań winno zawierać zainstalowanie windy osobowej wraz z budową szybu windowego. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, co należy udokumentować jak w pkt IV 1.4.7. 5. Gwarancja: Wykonawca musi zaoferować minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonawstwa robót na kwotę co najmniej 500 000 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt IV.1.4.11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych przez wykonawców dokumentów systemem "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt III - 2, na załączniku nr II. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt III - 4. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem co najmniej 2 dokumentów (referencji) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt III - 3, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie na załączniku nr IV. 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentowane jak w pkt III - 1b. 2) Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III - 1a. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III - 6. 1.1.Harmonogram robót w ujęciu rzeczowo-finansowym, który będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych, zawierający zestawienie kosztów elementów robót, bez podatku VAT. W harmonogramie należy uwzględnić wykonanie robót umożliwiające ich zafakturowanie w 2006 r. Do wysokości min. 600 000,00 zł. Brutto. 1.2. Zaparafowany przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji wykonawcy projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marwit.gliwice.pl. Opłata: 600; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kwota 600,00 dotyczy odbioru pełnej dokumentacji w formie wydruku. Istnieje możliwość odbioru pełnej dokumentacji w formie zapisu na CD-R w cenie 2,50. Płatność gotówką przy odbiorze w sekretariacie - pok. 30. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 10:30, Tarnowskie Góry, ul. Piłsudskiego 18, pok. 32.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.