eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwony BórDostawa 35 sztuk kas fiskalnych typu Kasa ELZAB Alfa Max E (16383 PLU) KP ( kolor dowolny) wraz z fiskalizacją i usługą pobrania i przeniesienia do dostarczonych kas bazy towarowej.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Czerwony Bór: Dostawa 35 sztuk kas fiskalnych typu Kasa ELZAB Alfa Max E (16383 PLU) KP ( kolor dowolny) wraz z fiskalizacją i usługą pobrania i przeniesienia do dostarczonych kas bazy towarowej.
Numer ogłoszenia: 420238 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK", Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 35 sztuk kas fiskalnych typu Kasa ELZAB Alfa Max E (16383 PLU) KP ( kolor dowolny) wraz z fiskalizacją i usługą pobrania i przeniesienia do dostarczonych kas bazy towarowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 35 sztuk kas fiskalnych typu Kasa ELZAB Alfa Max E (16383 PLU) KP ( kolor dowolny) wraz z fiskalizacją i usługą pobrania i przeniesienia do dostarczonych kas bazy towarowej. 3.2 Szczegóły zamówienia: 3.2.1. Wykonawca dostarczy Kasy fiskalne ELZAB Alfa Max E (16383 PLU) KP ( kolor dowolny) w ilości 35 szt. 3.2.2. Kasy fiskalne, w tym produkty równoważne będące kasami fiskalnymi, powinny spełniać wymogi określone przepisami, a także powinny być poddane fiskalizacji, w rozumieniu przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające fiskalizację kas Wykonawca dostarczy wraz z protokołem końcowym odbioru. 3.2.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie lub nadzorowanie czynności, o których mowa w § 21 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. z 2013 r. poz. 363 ). 3.2.4. Wykonawca wykona usługę polegająca na usługą pobraniu z wycofywanych kas fiskalnych bazy towarowej i przeniesieniu jej do dostarczonych kas fiskalnych oraz przeprowadzi szkolenie demonstracyjne w zakresie obsługi dostarczonych kas fiskalnych. Wykaz miejsc dostawy i zainstalowania kas fiskalnych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.5. Wykonawca przed podpisaniem Umowy dostarczy Zamawiającemu Harmonogram dostaw i usług przygotowany według wzoru określonego w we Wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Harmonogram stanie się załącznikiem do Umowy. Usługa programowania kas i szkolenia pracowników odbywać się będzie w siedzibie poszczególnych punktów sprzedażowych Zamawiającego. 3.2.6. Wykonawca zapewni właściwą organizację przebiegu dostaw i usług. 3.2.7. Dostawa i usługa potwierdzone będzie protokołem, sporządzonym oddzielnie dla każdego punktu sprzedaży. 3.2.8. Po zakończeniu dostaw i wykonaniu usług Zamawiający i Wykonawca podpiszą protokół końcowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU EX-COMP Sp. j., R i A. Kołodziejscy,, ul. Nowogrodzka 3B, 18-400 Łomża,, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Są to towary ogólnodostępne o ustalonych standardach jakościowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.