To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Tarnów: Dostawy materiałów papierniczych i biurowych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 42023 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1896 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów papierniczych i biurowych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy materiałów papierniczych i biurowych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.Sprawa AE/ZP-27-03/09.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66651.99 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Papier ksero-biurowy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MarCom Sp.z o.o., ul.Przemysłowa 27 A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32 887,00
- Oferta z najniższą ceną: 32 887,00 oferta z najwyższą ceną: 33 324,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 -Koperty.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
- Firma Handlowo-Usługowa Kograko Sp.j., ul.Sandomierska 6, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13 118,00
- Oferta z najniższą ceną: 13 118,00 oferta z najwyższą ceną: 18 914,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Zeszyty, segregatory, teczki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
- Firma Handlowo-Usługowa Kograko Sp.j., ul.Sandomierska 6, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9 090,68
- Oferta z najniższą ceną: 9 090,68 oferta z najwyższą ceną: 9 714,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 -Materiały biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA" SP. Z O.O.
- Firma Handlowo-Usługowa Kograko, ul.Sandomierska 6, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7 064,41
- Oferta z najniższą ceną: 7 064,41 oferta z najwyższą ceną: 9 680,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Pozostałe materiały biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MarCom Sp.z o.o., ul.Przemysłowa 27 A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2 335,40
- Oferta z najniższą ceną: 2 335,40 oferta z najwyższą ceną: 2 443,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - Różne materiały biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MarCom Sp.z o.op., ul. Przemysłowa 27 A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2 156,50
- Oferta z najniższą ceną: 2 156,50 oferta z najwyższą ceną: 2 546,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.