eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowicerozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42024

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wadowice: rozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Paweł Szczepańczyk, Bogusław Mika, ul. Wojska Polskiego 2c, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734384, fax 033 8734393, e-mail: budowastrazandrychow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.straz.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Andrychów, ul. Krakowska 89. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie rozbudowy strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie. - nadbudowa pomieszczeń nad istniejącymi garażami - przebudowa piętra strażnicy wraz z dostosowaniem ciągów komunikacyjnych do obowiązujących przepisów, - modernizacja istniejących garaży i zaplecza technicznego, - zmiana konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, - wymiana instalacji technicznych: elektrycznej, C.O. wentylacyjnej, wodno - kanalizacyjnej, teletechnicznej, - ocieplenie budynku i remont elewacji budynku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia winien być wykonany ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją techniczną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia w wysokości 1.500.000,00 zł. - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z uprawnieniami w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Spełniają wymagania SIWZ 6. Zrealizują przedmiot zamówienia ze wskazanym w SIWZ terminie. 7. Zaoferują minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie warunków wymienionych powyżej: 1. Oświadczenie, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złożone w sposób j.w. Pełnomocnictwa winny być opatrzone znakami opłaty skarbowej ( zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( zgodnie z rozporządzeniem), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 1.500.000,00. zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 1.500.000,00. zł. Z informacji banku wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert jednoznacznie winna wynikać konkretna kwota w złotych. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych, uwzględniający wykonaną i oddaną do użytkowania w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o kubaturze minimum 8.000 m sześc. i wartości co najmniej 3,5 mln PLN, o charakterze i złożoności porównywalnymi z przedmiotem zamówienia. 10. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym: - 1 pracownika z uprawnieniami kierownika budowy do wykonywania robót budowlanych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 pracownika z uprawnieniami do wykonywania robót elektrycznych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 pracownika z uprawnieniami do wykonywania robót sanitarnych wraz z wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku gdyby wyżej wymienione osoby nie były pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą (umowy przedwstępne, oświadczenia o gotowości współpracy) 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie kontraktowym i deliktowym, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 milion złotych, wraz z klauzulą należytego wykonania zobowiązania oraz klauzulą odpowiedzialności za działania podwykonawców. 12. Zobowiązanie Wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl. Opłata: 800 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew PKO, oddział Wadowice, 63 1020 1433 0000 1502 0045 55 35 Dostępna w siedzibie zamawiającego , - budynek administracyjny, Wadowice, ul. Wojska Polskiego 2c, pokój nr.1. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:00, Komenda Powiatowa PSP Wadowice, ul Wojska Polskiego 2c, sala odpraw pok. nr. 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.