Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Leszno: Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna
Numer ogłoszenia: 42027 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zmawiającego po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą z nowych nieregenerowanych materiałów. Przez produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku (min. 6 miesięcy od daty dostawy), posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego, przez co rozumie produkt: -fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), -opakowany szczelnie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, -którego wydajność, zgodnie z normą ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak produktu fabrycznie nowego - oryginalnego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt), -który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, -który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, -który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, -w którym wszystkie części są nowe, -w którym zastosowano toner, tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem, -kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony. 4.W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółową specyfikację produktu równoważnego, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ. Ponadto Wykonawca dostarczy zaświadczenie niezależnej instytucji zajmującej się badaniem wydajności tonerów i tuszów, potwierdzające, że tonery i tusze będące przedmiotem dostawy były badane według norm: a)ISO IEC 19752 ( dla tonerów i urządzeń monochromatycznych), b)ISO IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), c)ISO IEC 24711 (dla tuszów). Jako niezależną instytucję należy rozumieć taki podmiot, który nie jest producentem produktów równoważnych oferowanych Zamawiającemu, ani nie jest Wykonawcą składającym ofertę. 5.W przypadku złożenia oferty na produkt równoważny, przed udzieleniem zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia po jednym egzemplarzu tuszów/tonerów do każdej grupy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do bezpłatnego użyczenia ww. tuszów,tonerów w ciągu 3 dni na okres co najmniej 1 tygodnia. 6.Porównując materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający w szczególności sprawdzi ich pojemność, wydajność, jakość wydruku oraz kompatybilność z posiadanym sprzętem. Wydajność rozumiana jest jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zadrukowania określonym normami: a)ISO IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), b)ISO IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), c)ISO IEC 24711 (dla tuszów). Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie się proszku tonera podczas montażu i eksploatacji. 7.Stosowanie materiałów (produktów) równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt. 8.W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego produktu, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy urządzenia jeśli uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną ekspertyzę niezależnego biegłego. Koszty naprawy obciążają Wykonawcę. 9.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że pojemność, wydajność, jakości lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub tuszu, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, wymieni oferowany produkt na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony) bez zmiany ceny w terminie 24 godzin od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego mailem lub faksem. 10.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne do siedziby Zmawiającego swoim transportem na swój koszt w terminie 5 dni roboczych od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Zamówienia zgodnie z wyborem Zamawiającego składane będą faksem, mailem lub telefonicznie. 11.Podana przez Zamawiającego ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych jest przewidywaną (orientacyjną) ilością, jaką Zamawiający zamierza wykorzystać w okresie trwania umowy. 12.Zamawiający zastrzega, że może nie złożyć zapotrzebowania na całą ilość materiałów eksploatacyjnych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, w taki przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie tylko za dostarczone i odebrane zgodnie z zapotrzebowaniem materiały eksploatacyjne. 13.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 30125100-2 (wkłady barwiące); 30192113-6 (wkłady drukujące). UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty!.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"FORMAT-PAPIER" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BEATA I ZDZISŁAW CAŁUJEK S.C.
- FORMAT - PAPIER Firma Handlowo - Usługowa Beata, Zdzisław Całujek s.c., ul. Święciechowska 96, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106726,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120280,75
Oferta z najniższą ceną: 68998,06 / Oferta z najwyższą ceną: 125264,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Bieżącą dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna proponuje przeprowadzić w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Ponadto, ww. dostawa zaliczana jest do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ww. ustawy - w przypadku dostaw - jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 207 000 euro i wynosi 106.726,00 zł netto (podstawa prawna: §1 pkt 2 lit. a) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 roku w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej Dz. U. z 2013r., poz. 1735, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych Dz. U. z 2013r., poz. 1692).
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP I
- "Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Stefana Batorego w Lesznie."
- Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część północna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.