Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Złotów: Termomodernizacja budynku warsztatowo-magazynowego - część II i montaż instalacji solarnej w KP PSP w Złotowie
Numer ogłoszenia: 42042 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. ks. dr. Bolesława Domańskiego 48A, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633068, fax 0-67 2633068.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow.psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatowo-magazynowego - część II i montaż instalacji solarnej w KP PSP w Złotowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I:1. Docieplenie stropodachu na budynku warsztatowo-magazynowym w zakresie: -roboty rozbiórkowe, -naprawy pokrycia dachowego, -montaż wzmocnień na ścianach, -wykonanie warstwy docieplenia stropodachu o powierzchni 245,1 m2, -wykonanie nowego pokrycia dachowego o powierzchni 245,1 m2, -wykonanie obróbek blacharskich z montażem nowych rynien i rur spustowych. 2. Docieplenie ścian budynku warsztatowo-magazynowym w zakresie: -prace przygotowawcze, -ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem warstwy wykończeniowej - tynku pocienionego akrylowego barwionego w masie i licowaniem płytkami klinkierowymi - łącznie 212,17 m2, -likwidacja opaski betonowej budynku i wykonanie opaski żwirowej. -prace wykończeniowe. Część II:3. Montaż instalacji solarnej do przygotowania c.w.u. -montaż kolektorów słonecznych na dachu-5szt x 1,85m2., -montaż podgrzewacza c.w.u. -montaż instalacji obiegu czynnika grzewczego i elementów sterowania, -podłączenie instalacji solarnej do istniejącej instalacji c.w.u. -rozruch i regulacja instalacji solarnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.30.10.00 - 45.30.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunki podstawowe zgodnie z art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie : (Załącznik nr 2 do SIWZ) a/ wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia; b/ wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na weryfikacji i sprawdzeniu kompletności oświadczeń, zaświadczeń i pozostałych dokumentów..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki podstawowe zgodnie z art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie : (Załącznik nr 2 do SIWZ) a/ wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia; b/ wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na weryfikacji i sprawdzeniu kompletności oświadczeń, zaświadczeń i pozostałych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest zobowiązany do załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 zadaniami o podobnym charakterze, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Wykaz wykonanych robót i przedłożyć odpowiednie referencje, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotow.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie ul. Domańskiego 48A, 77-400 Złotów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie ul. Domańskiego 48A, 77-400 Złotów - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku warsztatowo-magazynowego - część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Docieplenie stropodachu na budynku warsztatowo-magazynowym w zakresie: -roboty rozbiórkowe, -naprawy pokrycia dachowego, -montaż wzmocnień na ścianach, -wykonanie warstwy docieplenia stropodachu o powierzchni 245,1 m2, -wykonanie nowego pokrycia dachowego o powierzchni 245,1 m2, -wykonanie obróbek blacharskich z montażem nowych rynien i rur spustowych. 2. Docieplenie ścian budynku warsztatowo-magazynowym w zakresie: -prace przygotowawcze, -ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem warstwy wykończeniowej - tynku pocienionego akrylowego barwionego w masie i licowaniem płytkami klinkierowymi - łącznie 212,17 m2, -likwidacja opaski betonowej budynku i wykonanie opaski żwirowej. -prace wykończeniowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.12.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż instalacji solarnej do podrzewania c.w.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -montaż kolektorów słonecznych na dachu - 5 szt. x 1,85m2, -montaż podgrzewacza c.w.u. -montaż instalacji obiegu czynnika grzewczego i elementów sterowania, -podłączenie instalacji solarnej do istniejącej instalacji c.w.u. -rozruch i regulacja instalacji solarnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Ubezpieczenie Gminy Złotów na okres 01.01.2025 r. - 31.12.2027 r.
- Dostawa płynów do wlewów i irygacji
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY DROGI UL. ZIELNEJ W RAMACH INWESTYCJI: "ZIELNA - PRZEBUDOWA DROGI NA WOONERF - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI"
- Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul Strażackiej 7 w m. Święta.
- Renowacja kanalizacji deszczowej w Parku Słonecznym w Złotowie
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- "Adaptacja 3 pomieszczeń (309,310,311) na potrzeby zawodu technik logistyk w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie"
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.