eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzySukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Kartuzy: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach.
Numer ogłoszenia: 420520 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375538 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach. Materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i kserokopiarek wymienione w poniższej tabeli muszą być fabrycznie nowe i oryginalne lub równoważne w nowych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Materiały eksploatacyjne zostały wymienione poprzez wskazanie typu/modelu urządzenia eksploatacyjnego do którego są przeznaczone. 2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3. Oferta musi dotyczyć wyłącznie produktów dopuszczonych do stosowania przez producentów drukarek, faksów i kserokopiarek do których są przeznaczone, albo równoważnych do produktów oryginalnych. 4. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie taką ofertę, która spełnia wymogi kompatybilności z urządzeniem, którego dotyczy produkt oryginalny oraz: - nie naruszają praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek - są nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, (dosłownie Oryginalny Producent Sprzętu) - posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, - pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych -zamawiający żąda złożenia certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego, a także wyników testów/raportów z testów sprzętu eksploatacyjnego, które zostały przeprowadzone zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. 5. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np.hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WWW.WerKop.pl, Wawrzyniec Wereszko, Serwis Kopiarek-tonery tusze akcesoria, ul. Lubelska 3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72024,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72546,27

  • Oferta z najniższą ceną: 72546,27 / Oferta z najwyższą ceną: 155510,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.