Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Katowice: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 4205 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - chemia gospodarcza określona asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.01 Pakiet 2 - mydło w płynie określone ilościowo i cenowo w złączniku nr 3.02 Pakiet 3 - ścierki do podłóg, ściereczki do kurzu i gąbki określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.03 Pakiet 4 - pasta do podłogi i płyn do zmywania pasty określony asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.04 Pakiet 5 - płyn do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej określony asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.05 Pakiet 6 - płyn typu Brud Pur określony ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.06 Pakiet 7 - mleczko typu CIF określone ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.07 Pakiet 8 - ściereczki do kurzu z mikrofazy określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr.3.08 Pakiet 9 - płyny myjąco- dezynfekujące do zmywarek określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr.3.09 Pakiet 10 - worki foliowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.10 Pakiet 11 - worki foliowe do żywności określone ilościowo i cenowo w załączniku nr.3.11 Pakiet 12 - worki na zwłoki określone ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.12 Pakiet 13 - worki papierowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.13 Pakiet 14 - papier toaletowy i ręczniki papierowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3 .14.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 19.20.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : a) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo- cenowy (załącznik nr 3.1 - 3.14 - odpowiednio do oferowanego pakietu); d) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4.2 formularz parametrów ocenianych przedmiotu zamówienia. e) Atest PZH lub równoważny do pakietów 9 i 11 f) Dołączone karty charakterystyki produktu i karty charakterystyki produktu niebezpiecznego - dot. pakietu nr. 1-9 z wyłączeniem pak. 3 i 8 g) Oświadczenie Wykonawcy , że produkt zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego
Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Francuska 20 - 24
40-027 Katowice
pokój nr 2, budynek administarcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 2, budynek administarcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - chemia gospodarcza określona asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.01.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - mydło w płynie określone ilościowo i cenowo w złączniku nr 3.02.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - ścierki do podłóg, ściereczki do kurzu i gąbki określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.03.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - pasta do podłogi i płyn do zmywania pasty określony asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.04.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - płyn do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej określony asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.05.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - płyn typu Brud Pur określony ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.06.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - mleczko typu CIF określone ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.07.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - ściereczki do kurzu z mikrofazy określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr.3.08.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - płyny myjąco- dezynfekujące do zmywarek określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr.3.09.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - worki foliowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - worki foliowe do żywności określone ilościowo i cenowo w załączniku nr.3.11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - worki na zwłoki określone ilościowo i cenowo w załączniku nr 3.12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - worki papierowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3.13.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - papier toaletowy i ręczniki papierowe określone asortymentowo i cenowo w załączniku nr 3 .14.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu.
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.